וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרטון בחירות חדש של נתניהו: "פיצה בוז'י"

18.2.2015 / 9:40

בסרטון, בחור מזמין "פיצה בוז'י" אבל מקבל גם את ציפי לבני, כשהקונספט הוא "הזמנתם את בוז'י? נתקעתם עם ציפי". קמפיין הליכוד מתמקד עכשיו בציפי לבני וב"היעלמות" שלה מקמפיין המחנה הציוני, כולל מודעות "נעדרת" ברחובות תל אביב

יח"צ - חד פעמי

הקו החדש של קמפיין הליכוד הוא ציפי לבני, תחת הסלוגן "הזמנתם בוז'י? נתקעתם עם ציפי". בסרטון החדש שעלה בעמוד הפייסבוק של ראש הממשלה בשעות האחרונות (ראו למעלה), מופיע בחור שמזמין הביתה פיצה מ"פיצה בוז'י". הוא מופתע לגלות שהמחיר יקר מהרגיל כי הזמין "אקסטרה מחנ"צ" ("מחנה ציוני"), והעיקר - הוא נתקע עם בובת קרטון של ציפי לבני, שמגיעה יחד עם המשלוח. הבחור מתלונן שציפי הורסת לו את הבית, ובסוף הסרטון אף מגלה שהיא עומדת איתו במקלחת. "בחרתם פיצה בוז'י? אתם הולכים לקבל תוספת ציפי", כתב נתניהו בצירוף לסרטון.

סרטון חדש של בנימין נתניהו – פיצה בוז'י. פייסבוק,
מתוך הסרטון/פייסבוק

תגובות הגולשים לסרטון דווקא לא היו חיוביות. "מביך ודוחה", "שוביניסטי", "תת רמה", כתבו רבים מהמגיבים. "זה נורא לא מכבד אותך כל הפרסומות המכפישות והילדותיות האלה", כתבה גולשת. "אם ציפי כ"כ לא מוצאת חן בעיניך אז למה מיהרת לצרף אותה לממשלה ברשותך?" תהה גולש אחר. "אולי תפרסמו מצע אמיתי ולא תפרסמו רק הפחדות מטופשות?" הציע גולש נוסף. וגולש אחר התבדח: "יש לי חבר שהזמין פיצה ביבי, לא קיבל כלום, וכשהתקשר להתלונן אמרו לו שהפיצרייה פשטה רגל".

לכל התגובות:

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

הסרטון מסמן את הכיוון החדש של קמפיין הליכוד: התמקדות בדמותה של ציפי לבני וב"היעלמות" שלה מקמפיין המחנה הציוני, כשרק יצחק הרצוג נותר על הבמה. הבוקר למשל נשלחה הודעה לעיתונות מטעם צעירי הליכוד, שבישרה על קמפיין שטח שהתנהל ברחובות תל אביב, במסגרתו נתלו מודעות "נעדרת" במקומות שונים עם התמונה של ציפי לבני. תמונתה לוותה בכיתוב הבא:

"ציפי הועלמה לאחרונה מהקמפיין של המחנה הציוני.
גובה: קצת יותר מבוז'י.
מבנה גוף: קצת יותר מבוז'י.
עלולה להיות מבולבלת ולא יודעת את הדרך הביתה.
המחנה הציוני מנסה להסתיר את ציפי אבל אל תתבלבלו – הצבעתם בוז'י נתקעתם גם עם ציפי!"

המהלך מזכיר במקצת את קמפיין הרשת שהתנהל לאחרונה נגד "הבית היהודי", תחת הכותרת "איפה ניסן?", שמתייחס ל"היעלמות" של ניסן סלומינסקי מהקמפיין של הבית היהודי, בשל חשד לךפלילים שנקשר בשמו.

תמונה מתוך קמפיין ה"נעדרת" של צעירי הליכוד:

קמפיין "הנעלמת" של מפלגת הליכוד. יחצ הליכוד,
קמפיין "הנעלמת" של מפלגת הליכוד/יחצ הליכוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully