וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא נמצא קשר להרצוג": הליכוד משך את העתירה נגד V15

19.2.2015 / 17:27

לפני שבועיים וחצי הגיש הליכוד בקשה לצו מניעה נגד תנועת ניצחון 2015, בטענה שהיא מממונת באופן לא חוקי ומסייעת למחנה הציוני. אלא שהיום, אחרי שלא הוכח הקשר, נמחקה העתירה. "ביבי יצטרך לחשוב על ספין חדש"

צילום: יותם רונן, עריכה: יאיר דניאל

(מסיבת העיתונאים של הליכוד נגד V-15)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שלט של תנועת ניצחון v-15/מערכת וואלה!, צילום מסך

ההאשמות וההתקפלות: שבועיים וחצי אחרי מסיבת העיתונאים ה"דרמטית" של מפלגת הליכוד, ובה טענות על "פרשת העמותות 2" לכאורה שבמרכזה תנועת V15, ביקשה היום (חמישי) מפלגת השלטון מבית המשפט המחוזי בירושלים למחוק את העתירה.

ב-30 בינואר הגיש הליכוד עתירה לצו מניעה נגד תנועת ניצחון 2015 (V15), בטענה שהיא "עושה שימוש פלילי במקורות מימון זרים, גבוהים ביותר ועלומים". עוד טענו בליכוד, כי מדובר הלכה למעשה בעמותת קש, שהכסף המגיע אליה מיועד לשמש כלי תעמולה בידי המחנה הציוני ומרצ.

אלא שמאז לא הצליחו להוכיח במפלגה קשר בין V15 ובין העבודה ומרצ. בשבועיים האחרונים אף נאלץ הליכוד למחוק מן העתירה את שמם של אייל ארד והקרן החדשה לישראל, אחרי שאלה טענו בתוקף כי אין להם קשר לV15 כפי שנכתב תחילה בעתירת הליכוד.

עוד בנושא
היועץ ארד נגד נתניהו: "הציע לי מימון בלתי חוקי מגורם זר"
הרצוג הדף את הטענות: "ראינו מופע מבוהל של הליכוד"
סערת V15: "עמותת קש תומכת שמאל" או "פאניקה של הימין"?

בבקשה למחיקת העתירה, שהגיש היום עורך דין של הליכוד דוד שמרון, נכתב "בשים לב להערות בית המשפט בדבר הקושי הראייתי להוכחת מידת הזיקה הארגונית בענייננו לשם מתן צו מניעה כמבוקש, מוצאת המבקשת כי יש למחוק את העתירה תוך שהיא מסתפקת בשלב זה בהערות שהעיר בדיון בית המשפט הנכבד למשיבים, ותוך שהיא עומדת על מיצוי בדיקת התלונה שהוגשה במשטרה ובדיקת מבקר המדינה בהתאם להודעתו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

"עוד חוליה בשרשרת ההפסדים של הליכוד"

בתנועת V15 מסרו בתגובה: "מה שהתחיל במסיבת עיתונאים הזויה ומופרכת הסתיים היום בהודעת כניעה מביכה של הליכוד לבית המשפט המחוזי בירושלים. ההחלטה של הליכוד לסגת מהבקשה לצו מניעה ומהעתירה לבית המשפט היא עוד חוליה בשרשרת ההפסדים של הליכוד לניצחון 2015 בקמפיין הבחירות.

"צר לנו שמה שנותר מתנועת הליכוד המפוארת זה הופעה קלושה של פרקליט המשפחה וחבורה צעקנית של חברי כנסת ושרים שמתחנחנת בפני מנהיגם המנותק. גם השופט, צבי סגל, הבין שמאחורי ניצחון 2015 - V15 עומדים ישראליות וישראלים שנחושים להחזיר את התקווה ולהחליף את השלטון".

בתנועת "קול אחד", הלוקחת חלק בתנועת V15 ואשר הייתה בין הגופים נגדם הוגשה העתירה, מסרו: "העובדה שהליכוד משך היום את התביעה מוכיחה מעל כל צל של ספק כי לתביעה ולטענות לא היה כל בסיס משפטי וכל מטרותיהן היו לשרת את צרכי הקמפיין של הליכוד ולמנוע פעילות אזרחית לגיטימית. משיכת התביעה הינה המשך לעמדת היועמ"ש שפורסמה בשבוע שעבר אשר קבע כי אין מספיק ראיות להוצאת צו מניעה. בכוונתנו להמשיך בפעילות החוקית והמשותפת שלנו עם V15 מתוך אמונה אמיתית במטרותיה".

מסע"ת של הליכוד בפרשת העמותות, בית סוקולוב ינואר 2015. ראובן קסטרו
מה שהתחיל במסיבת עיתונאים הזויה ומופרכת הסתיים היום בהודעת כניעה". מסיבת העיתונאים של הליכוד/ראובן קסטרו

מהמחנה הציוני נמסר "צר לנו על ביבי שיצטרך לחשוב עכשיו על ספין חדש כדי שחלילה אף אחד לא ידבר על הכישלונות שלו בביטחון, ביוקר המחיה ובדיור. לא נופתע אם מחר בבוקר נתעורר למסיבת עיתונאים של נתיניו של רה"מ שבה יוצג השלג כקנונייה של המחנה הציוני להפלת שלטון נתניהו. ככה זה עם ביבי, ככל שהוא יורד בסקרים הוא עולה בשקרים".

מהליכוד נמסר: "תנועת הליכוד קוראת לגורמי החקירה והבדיקה להמשיך במלאתכם במטרה להתחקות אחר מקורות המימון של קמפיין השמאל הנתמך על ידי ארגוני שמאל קיצונים המבקשים להחליף שלטון בכסף. לא ניתן לפרשת העמותות 2 לעבור בשתיקה".

לפניות לכתב עמרי נחמיאס: omri_n@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully