וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחנה הציוני המציא לליכוד מצע

24.2.2015 / 10:21

בעקבות הביקורת שסופגת מפלגת הליכוד על סירובה לפרסם מצע, יצרו צעירי המחנה הציוני אתר מיוחד עם "מצע" מזויף של הליכוד ואפילו יצאו להציג אותו לאנשים ברחוב

צילום מסך

אחת הטענות הבולטות כנגד קמפיין הליכוד היא שהמפלגה טרם פרסמה - ואפילו מסרבת לפרסם - מצע מסודר. הבלוגרית טל שניידר אף דיווחה שאנשי המפלגה בעצמם מעוניינים בפרסום מצע, אלא שבנימין נתניהו בולם את המהלך מחשש שהתקשורת תשתמש בו נגדו.

צעירי המחנה הציוני החליטו להרים את הכפפה, ולנצל את העובדה שהליכוד לא פרסם מצע כדי לעשות את זה במקומו. הם הקימו אתר תחת הכתובת likudparty.co.il שנראה כמו אתר של הליכוד, עם הלוגו והכול, ובו מתפרסם ה"מצע" של המפלגה. אלא שמדובר, כמובן, במצע פיקטיבי שנועד לנגח את הליכוד.

המחנה הציוני הכין מצע פיקטיבי של מפלגת הליכוד. likudparty, אתר רשמי
המחנה הציוני הכין מצע פיקטיבי של מפלגת הליכוד/אתר רשמי, likudparty

תחת הסעיף "ביטחון", למשל, מתחייבת המפלגה ל"הזנחת איום מנהרות הטרור בעוטף עזה ובצפון", "הפקרת ישובי הדרום 10 שנים נוספות" ול-"מלחמה כל שנה וחצי. סליחה, מבצע". התכנית לתחום החינוך - "שבירת מחסום 40 תלמידים בכיתה – אפשר גם יותר!", בתחום המדיני מתוכנן "נתק מוחלט ביחסים עם ארה"ב", ובנושא יוקר המחיה מופיעה תכנית "כל ילד שלישי עני". בתחתית העמוד מופיעה תמונה של נתניהו עם הכיתוב "9 שנים של כלום, נכשלת - הביתה".

אך הם לא הסתפקו בכך: צעירי המחנה הציוני שמו על עצמם חולצות של פעילי ליכוד, ויצאו לרחוב כדי להציג לעוברים והשבים את ה"מצע" המזויף (צפו בסרטון בתחילת הכתבה). תגובות העוברים והשבים לא מופיעות בסרטון, אבל אפשר לשער שהם לא התלהבו מההצעות ל"מלחמה פעם בשנתיים" ו"העלאת מחירי הדיור מ-140 משכורות ל-250". הגולשים שהגיבו לסרטון בעמוד הפייסבוק של המחנה הציוני פרגנו לרעיון, אך כמה מהם ציינו ש"הוא בעייתי מבחינה אתית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully