וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו מסרב לפגוש את פורום הגנרלים

תנועת "מפקדים למען ביטחון ישראל" ביקשה להיפגש עם ראש הממשלה בנימין נתניהו על מנת להביע את עמדתם בקשר לסוגיות הביטחון הניצבות בפני ישראל אך בקשתם לא נענתה

בנימין נתניהו בהשקת קמפיין הליכוד, ינואר 2015. ראובן קסטרו
בנימין נתניהו/ראובן קסטרו

פורום הגנרלים (תנועת "מפקדים למען ביטחון ישראל") החל בחודשים האחרונים להיפגש עם מנהיגי כל המפלגות בכנסת, זאת על רקע דאגת בכירי מערכת הביטחון לשעבר ממצבה הביטחוני המתדרדר של ישראל.

מטרת הפגישות הנה לשמוע מה התכנית והמדיניות הביטחונית אותה מציגים ראשי המפלגות ולהציג את עמדת ראשי מערכת הביטחון בעבר החברים בתנועה (מכל הקשת הפוליטית) כי בכדי לחזק את חוסנה הביטחוני של ישראל, על מקבלי ההחלטות להוביל למדיניות של הסדרים ביטחוניים ומדיניים עם שכנינו.

הפנייה הראשונה של "מפקדים למען ביטחון ישראל" היתה לראש הממשלה בנימין נתניהו, ונשלחה לפני יותר מ-100 ימים, אך למרות משלוח תזכורת שניה ולמרות חשיבות הנושא, לא נתקבלה כל תשובה מצדו של ראש הממשלה ובפועל הוא מסרב להיפגש עם בכירי התנועה.

מייסד "מפקדים למען ביטחון ישראל", אלוף (מיל') אמנון רשף אמר כי "לא ברור מדוע ראש הממשלה, אשר הוא האמון על המדיניות הביטחונית, מסרב לבקשתנו להיפגש ולהציג את דאגתנו ממצבה הביטחוני של ישראל. התנועה מדברת בשמם של יותר מ-180 מפקדים בעלי ניסיון ביטחוני מצטבר של יותר מ-5,500 שנים, אשר כולם אומרים שמצבה הביטחוני של ישראל התדרדר גם במישור האסטרטגי וגם במישור הטקטי, גם מול חמאס, גם מול עצירת הגרעין האיראני וגם בברית האסטרטגית עם ארה"ב".

"אנו באים מתוך ניסיון ביטחוני של שנים, להקשיב ולהשמיע עמדתנו הטוענת כי הסדרים ביטחוניים ומדיניים עם שכנינו הנם נדבך קריטי בהבטחת הביטחון הלאומי הישראלי", אמר רשף. "אנו קוראים לרה"מ החדש שייכנס לתפקיד לאחר הבחירות, יהא אשר יהיה, לפעול לאור דרך זו".

לעמוד של תנועת "מפקדים למען ביטחון ישראל"

(תוכן שיווקי)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully