וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפקט הנאום: שני סקרים מצביעים על התחזקות הליכוד

הסקרים מראים עלייה בכוחה של הרשימה המשותפת, שלפי סקר ערוץ 10 עוקפת את הבית היהודי ב-2 מנדטים. למרות התחזקות הליכוד, הקרב עם המחנה הציוני נותר צמוד ולפי ערוץ 2 מפלגתו של הרצוג עדיין מובילה

צילום: רויטרס, עריכה: מתן חדד

בסקרים ראשונים שנערכו לאחר נאום נתניהו בקונגרס עולה הליכוד במספר המנדטים אך הקרב בין מפלגתו של נתניהו למחנה הציוני נותר צמוד. לפי הסקרים שפורסמו אמש (רביעי) בערוצים 2 ו-10, הרשימה המשותפת מתחזקת והיא זוכה ל-13 מנדטים בשני הסקרים. יש עתיד שומרת על כוחה.

כל תוצאות הסקרים במרכז הסקרים של וואלה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אילו היו הבחירות נערכות היום הליכוד והמחנה הציוני היו זוכות למספר שווה של 23 מנדטים, כך לפי סקר ערוץ 10. בסקר הקודם של הערוץ זכתה מפלגת הליכוד ל-21 מנדטים. לפי סקר זה זוכות המפלגות יש עתיד והרשימה המשותפת ל-13 מנדטים. הבית היהודי מקבלת לפי הסקר 11 מנדטים בלבד; כולנו 10; ש"ס 7; יהדות התורה 6. מרצ וישראל ביתנו שתיהן זוכות ל-5 מנדטים ומפלגת יחד של אלי ישי מקבלת 4 מנדטים.

עדכוני בחירות נוספים, חדשות ופרשנויות בוואלה בחירות

לפי הסקר, 44% מהציבור היו רוצים לראות את בנימין נתניהו ממשיך לכהן בתפקיד ראש הממשלה ואילו 35% היו מעדיפים את יצחק הרצוג. הסקר כלל 952 נשאלים, מתוכם 152 אזרחים ערבים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, נואם בקונגרס. 3.3.2015. רויטרס
סייע לליכוד בסקרים? נתניהו בקונגרס אמש/רויטרס

נתניהו יוצא לארה"ב; בליכוד מקווים "להחזיר 2 מנדטים"

לפי סקר ערוץ 2, שנערך על ידי מינה צמח ומנו גבע בשיתוף עם מכון "מדגם", מוביל המחנה הציוני במעט עם 24 מנדטים לעומת 23 להם זכה הליכוד (שבסקר הקודם של הערוץ זכה ל-22 מנדטים). הרשימה המשותפת זוכה ל-13 מנדטים גם בסקר זה. אם הבחירות היו נערכות היום מפלגות הבית היהודי ויש עתיד היו מקבלות 12 מנדטים; כולנו 8; ישראל ביתנו, ש"ס, מרצ ויהדות התורה – כולן זוכות ל-6 מנדטים ומפלגת יחד מקבלת 4 מנדטים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בסקר זה נתניהו עדיין מוביל בפער ניכר על הרצוג בשאלת המועמדות לראש ממשלה: 47% מהנשאלים השיבו כי נתניהו הוא המועמד המתאים ביותר לראשות הממשלה, לעומת 28% שהשיבו כי היו רוצים לראות את הרצוג בתפקיד.

  • עוד באותו נושא:
  • בחירות 2015

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully