וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יומן בחירות | לבני: "מחזקים את הרצוג בקמפיין כי הוא לא מוכר"

ארדן על מסמך הוויתורים: "בנט קפץ על העגלה כדי לקושש קולות" | המחנה הציוני מציג את מצע המפלגה | המועמדים החברתיים בעימות על נושא הטיפול בעוני | כחלון: "הליכוד והמחנה הציוני לוחצים עליי". עדכונים שוטפים

17:45 לבני: "הרצוג מקבל עדיפות בקמפיין כי הוא אינו מוכר"

חברת הכנסת ציפי לבני התייחסה לקמפיין המחנה הציוני, בהתייחס לטענה כי היא מודרת ממנו, ואמרה כי "מחזקים את הרצוג ובצדק מבחינת המודעות הציבורית, כי הוא פחות מוכר". לבני אמרה את הדברים בריאיון למנחם הורביץ ברדיו גלי ישראל.

עוד נשאלה לבני בנוגע לירידה בחשיפתה בקמפיין המחנה הציוני. "אף אחד לא רוצה להעלים אותי, חוץ מהליכודניקים", אמרה.

יאיר לפיד, משה כחלון. ראובן קסטרו, עיבוד תמונה
כחלון ממשיך לתקוף את לפיד: "נכשל בתפקיד שר האוצר"/עיבוד תמונה, ראובן קסטרו

13:50 כחלון: "מפעילים עליי לחצים כבדים מהמחנה הציוני והליכוד"

יו"ר מפלגת "כולנו" משה כחלון התייחס לאפשרות כי יכריע את זהות הקואליציה הבאה, ואמר כי "מופעלים עלינו לחצים כבדים משני הצדדים כדי להביע תמיכה פומבית – גם מהליכוד וגם מהמחנה הציוני – ואם אני רוצה אני יכול להיות שר האוצר הבא בתוך עשר דקות, אחרי שיחת טלפון אחת". לדבריו, "אני לא התחברתי לאף מפלגה אחרת כי אני לא הגעתי לפוליטיקה בשביל מספר המנדטים הגדול ביותר, באתי עם תפישת עולם חברתית-כלכלית ולא בשביל למצוא עם מי להתחבר".

כחלון הוסיף כי "הליכוד איבד את דרך בגין ואת החמלה". על יש עתיד אמר: "אם יאיר לפיד היה שנתיים שר אוצר ואין תחרות במזון ובבנקים, אז זה אומר שיש הבדל בינינו בתפישת העולם. האם לפיד נכשל כשר אוצר? לדעתי כן. לטענתו הוא כמעט הצליח, לטענתי כמעט גול זה לא גול". כחלון אמר את הדברים בכנס הדמוקרטיה במרכז הבינתחומי בהרצליה.

12:55 ארדן על מסמך הוויתורים: "בנט קפץ על העגלה כדי לקושש קולות"

גלעד ארדן אמר בריאיון לרדיו לגלי ישראל כי הוא "מאוד מצטער שנפתלי בנט מיד קפץ על העגלה ומנסה לקושש כמה קולות". מספר 2 ברשימת הליכוד הוסיף: "שמעתי את ההטפות של נפתלי בנט על הליכוד, אני דווקא זוכר את עצמי, ואני היום מספר שתיים בליכוד, מארגן את הפעילות כנגד הנסיגה מגוש קטיף, אני לא זוכר שראיתי אז את נפתלי בנט. בחודש אחרי שהוא מביא את אלי אוחנה כתומך התנתקות מובהק לצמרת רשימתו, זה לא החודש שבו הוא צריך להטיף לנו על הדברים האלו ולהסביר לנו מי ישמור ומי לא ישמור".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

12:37 הרצוג: "מתכוונים להניע מהלך מדיני מול הפלסטינים"

יו"ר המחנה הציוני יצחק הרצוג הציג את המצע של מפלגתו ואמר: "אנחנו מתכוונים להניע מהלך מדיני מול הפלסטינים. אעשה כל מאמץ כדי להציג את היוזמה שלנו בפני הליגה הערבית. התהליך יהיה על בסיס פלטפורמה אזורית הכוללת את מצרים ירדן". כשנשאל יו"ר המחנה הציוני על ידי וואלה חדשות מדוע אינו מודיעים שלא יישב עם נתניהו, הוא השיב: "אין לי שום כוונה לנהל משא ומתן קואליציוני כזה או אחר היום. הכול ייעשה לאחר הבחירות. המחנה הציוני בהובלתי הוא זה שיחליף את הליכוד. לעומת האין מצע של הליכוד לנו יש מצע מפורט".

12:15 מאיר כהן לאורלי לוי: "אם את חברתית תעזבי את ישראל ביתנו"

המועמדים לתפקיד החברתי-כלכלי הבכיר של המפלגות הגדולות התכנסו היום לעימות בנושא הטיפול בעוני. במהלך האירוע התלהטו הרוחות, בייחוד בין מי שכיהן כשר הרווחה עד דצמבר, מאיר כהן מיש עתיד ואורלי לוי אבקסיס מישראל ביתנו."נאבקתי בנושא העוני, הבאתי תכנית, והיא תהיה חלק מכל הסכם קואליציוני", אמר כהן בדיון שהתקיים במרכז הבינתחומי הרצליה. לוי אבקסיס קטעה את דבריו ושאלה: "איפה הייתם עד היום?". הדבר הוביל לעימות בין השניים. "נראה לי שכשאני הצבעתי בכל דיונים על דיור ציבורי את לא היית שם", הטיח בה כהן. "המפלגה שלך רק משסה את כולם בערבים ואתם מתהדרים בזה שאתם חברתיים. אם את חברתית תעזבי את המפלגה שלך. את טובלת ושרץ בידייך".


לפניות לכתב עמרי נחמיאס: omri_n@walla.net.il

ח"כ אורלי לוי אבקסיס בעימות שערך ארגון לתת בין המועמדים לתפקיד חברתי-כלכלי של המפלגות, הבינתחומי הרצליה מרץ 2015. ראובן קסטרו
אורלי לוי בעימות היום/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully