וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעיל ש"ס נדקר בתום חוג בית בצפון; מצבו קל

מיכאל אילוז, מנהל המגזר הערבי במפלגה, נכח בכנס ביישוב עין מאהל ולאחר מכן נדקר על ידי אלמוני. בנו: "אדם בעל חזות ערבית דקר אותו ארבע פעמים, הוא ניצל בנס". הרקע נבדק. דרעי קרא לדנינו: "תעשה הכול כדי לעצור את התוקף"

אריה דרעי בכנס פעילים ונבחרים של ש"ס לקראת הבחירות, ינואר 2015. דייב בוימוביץ'
"אסור שאלימות תכתיב את מערכת הבחירות". דרעי ותומכיו/דייב בוימוביץ'

מנהל המגזר הערבי בתנועת ש"ס, מיכאל אילוז, נדקר אמש (ראשון) בתום כנס פוליטי ביישוב עין מאהל שבצפון. הוא פונה במצב קל לבית החולים רמב"ם שבחיפה. בשלב זה לא ברורות נסיבות המקרה.

על פי הודעה של ש"ס, אילוז נכח בחוג בית בעין מאהל ולאחר מכן נכנס למכוניתו. בשלב זה, נמסר בהודעה, הגיח אלמוני אל חלונו ודקר אותו.

לקריאה נוספת:
מפגן הכוח של דרעי עוד עלול לסמן את סוף דרכו הפוליטית
דרעי ימליץ על נתניהו: "אנחנו רוצים אותך ביבי בגין"
נדחתה עתירה נגד ש"ס על שימוש בבתי הספר שלה לתעמולה

נתי אילוז, בנו של המותקף, סיפר לוואלה חדשות כי האירוע יכול היה להיגמר באסון. "הוא יצא מחוג הבית והגיע לצומת הראשון ביישוב. אדם בעל חזות ערבית דפק לו על חלון הרכב, כביכול רצה לשאול אותו שאלה, ואז כשאבי פתח את החלון, הוא הוציא סכין וניסה לדקור אותו בחזה", סיפר. "אבי התנגד ובמקום זאת הוא דקר אותו ארבע פעמים ביד השמאלית למעלה".

לדבריו, "אבי התעשת מהר מאוד והמשיך בנהיגה כמה מאות מטרים נוספים, ועצר במפרץ של אוטובוס. הנהג של האוטובוס שעמד שם העניק לו עזרה ראשונה עד שהגיע אמבולנס ופינה אותו לבית החולים". אילוז מעיד כי אביו היה בזמן המקרה לבדו ובשלב הזה אין לדעת מה הרקע למעשה. "חקרו אותו מהשב"כ ואנחנו לא יודעים עדיין למה היתה הדקירה. הוא ניצל בנס".

בעקבות האירוע קרא יו"ר ש"ס אריה דרעי למפכ"ל המשטרה, רב-ניצב יוחנן דנינו, לפעול לאלתר כדי ללכוד את הדוקר. "צריך לעשות הכול על מנת לעצור לאלתר את התוקף", אמר. "לא ייתכן שבמדינה דמוקרטית אלימות תכתיב את מערכת הבחירות".

(עדכון ראשון: 23:24)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully