וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לפרסם יוזמה ישראלית רשמית למו"מ עם הפלסטינים"

תנועת מפקדים למען ביטחון ישראל קוראת לראש הממשלה להכריז על העקרונות שנחשפו במסמך של יצחק מולכו כעקרונות בסיס רשמיים למשא ומתן עם הפלסטינים

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, נואם בקונגרס. מרץ 2015. רויטרס
בנימין נתניהו/רויטרס

בעקבות חשיפת מסמך נתניהו-מולכו למו"מ עם הפלסטינאים, קוראת תנועת "מפקדים למען ביטחון ישראל" לראש הממשלה להצהיר מידית כי יכריז על עקרונות המסמך כיוזמה ישראלית להסדר ביטחוני מדיני.

לדעת בכירי מערכת הביטחון לשעבר, הפיכת המסמך לרשמי, תמנע את המצב שהיוזמה הפומבית היחידה הקיימת ב-12 השנים האחרונות היא היוזמה הסעודית. כזכור, נתניהו כבר שלח את מקורבו רון לאודר לדון על הגולן וכעת נחשף בעיתונות כי נתניהו באמצעות עורך דינו עו"ד יצחק מולכו, מוכן לפחות לדון במספר מהלכים מדיניים אשר יחזקו את ביטחון ישראל ויקדמו הסדר עם שכנותיה.

מ"מפקדים למען ביטחון ישראל" נמסר כי "אי אפשר לשלוח נציגים רשמיים שיפיקו מסמכים רשמיים ואז רק משום שאנו לפני בחירות, להתכחש לתוכן ההסכמות. כמומחים בתחום הביטחון, אנו חושבים כי ההסכמות אותן ניסח עורך דינו של נתניהו תואמות את חזון התנועה ובהחלט מספקות כנקודת בסיס ליוזמה ישראלית שתקבע אחת ולתמיד את גבולותיה של המדינה ותביא ביטחון ושלום לאזרחי ישראל. אנו קוראים לראש הממשלה להפסיק ולהתחבא מאחורי עורכי דינו, לאמץ את המסמך פומבית ולהוביל להסדר מדיני ביטחוני, שאותו ישראל צריכה, על רקע התגרענות איראן והצורך בשיקום היחסים עם ארה"ב והקהילה הבינ"ל.

עוד נמסר מ"מפקדים למען ביטחון ישראל" כי "אנו לא עוסקים בשאלה האם האמריקאים או הפלסטינים קיבלו מסמך זה או היו שותפים מוסמכים לניסוחו. הדבר היחיד שהנו רלוונטי הוא שמהצד הישראלי, הנושא ונותן – עו"ד יצחק מולכו, עורך דינו של ראש הממשלה, עשה זאת ברשות, בסמכות, ככל הנראה במימון משלם המסים הישראלי ובידיעתו המלאה של ראש הממשלה אשר מן הסתם אישר לו לפתוח בשיחות אלה. עובדה זו חזקה יותר מכל ספין של בחירות".

תנועת "מפקדים למען ביטחון ישראל" כוללת יותר מ-180 מפקדים בכירים לשעבר מכל זרועות הביטחון של מדינת ישראל (צה"ל, מוסד, שב"כ, משטרה) ופועלת למען עריכת הסדרים ביטחוניים ומדיניים כחלק מרכזי בתפיסת הביטחון של ישראל.

לעמות תנועת "מפקדים למען ביטחון ישראל"

(תוכן שיווקי)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully