וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נתניהו התנצל על הסרטון שהשווה בין עובדי מדינה לחמאס"

יו"ר ועד עובדי רשות שדות התעופה נפגש היום עם ראש הממשלה וסיפר לו כי "העובדים פגועים והם הולכים עם הראש למטה" מאז שחרר הליכוד את הסרטון. לדבריו, נתניהו לקח אחריות אישית

צילום מסך

ראש הממשלה בנימין נתניהו התנצל היום (שני) בפני יו"ר ועד עובדי רשות שדות התעופה, פנחס עידן – כך סיפר עידן לוואלה חדשות. "הייתה פגישה, ראש הממשלה לקח את האחריות על עצמו והודיע שמורידים את הסרטון".

נגנז סרטון של הליכוד שהשווה בין עובדי נמל לפעילי חמאס

"אמרתי לו שלהשוות אותנו, את העובדים ואת ועדי העובדים לאנשי חמאס, זה היה משפיל", הוסיף עידן. "יש לנו אלף עובדים בחטיבת הביטחון, שכולם יוצאי יחידות מובחרות וקרביות. מלח הארץ. מישהו שאל כמה מהם השתתפו במלחמה נגד חמאס? הם צריכים להסתובב עכשיו עם הרגשה שראש הממשלה משווה אותם לאנשי חמאס? העובדים פגועים והם הולכים עם הראש למטה", אמר.

פנחס עידן. רועי אזולאי,
"להשוות אותנו, את העובדים ואת ועדי העובדים לאנשי חמאס, זה היה משפיל".פנחס עידן/רועי אזולאי

לדברי עידן, "ראש הממשלה הבין את גודל הטעות. הוא אמר שנפלה טעות בהכנת הסרטון ובהצגתו והתחייב להסיר את הסרטון מיידית. אמרתי לו שהעובדים נפגעו מההשוואה הזו והוא הבין אותנו".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
סרטון העובדים הממורמרים של הליכוד. צילום מסך
"מחבל החמאס" מתוך סרטון הליכוד/צילום מסך

ביום חמישי האחרון פרסמה מפלגת הליכוד סרטון תעמולה שנוי במחלוקת של "אנשים שהתאכזבו" מנתניהו, שמטרתו להראות את ההישגים של הממשלה בצורה הומוריסטית. הווידאו, שמציג בצורה סרקסטית כיצד ראש הממשלה פגע בציבורים שונים, מציג בכפיפה אחת שחקנים המדמים אזרחים ושחקן שמחופש לאיש חמאס. הדבר עורר זעם גדול שהופנה לעבר מפלגת השלטון, וזו החליטה לגנוז אותו.

בסרטון "קבוצת תמיכה" מופיעים בין היתר עובדי נמל ורשות השידור יחד עם "פעיל" חמאס, כאשר כל אחד מהם מתלונן על האופן בו נתניהו פגע בו לכאורה. "עובד הנמל" מתלונן: "היינו רגילים לעבוד שלוש שעות בשבוע בשביל 60 אלף שקל, עד שהגיעה הרפורמה ונאלצנו להתחיל לעבוד ולתת שירות לציבור, זה נורא!", ועובדת הרשות אומרת "מה אנחנו נגיד, ממי ניקח עכשיו סתם כסף?".

בעקבות הסערה שחררה המפלגה הודעת התנצלות, בה נכתב: "מדובר בתשדיר שסוקר כמה מהישגי הממשלה אשר נעשה בהומור לרגל חג הפורים. לא הייתה שום כוונה להשוות מישהו לחמאס ולא לפגוע בעובדים רבים ומסורים. הסרטון לא ישודר יותר ואנו מתנצלים אם מישהו נפגע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully