וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רצים לכיסא": מי צריך להיות שר הביטחון בממשלה הבאה?

יעלון, ידלין, גלנט, בנט וליברמן - מי יזכה בתיק הביטחון הנחשק? סקר וואלה מסמן מועמד מוביל. מהם האתגרים העומדים בפני השר הבא? מי המועמד של הכתבים הצבאיים? ומי מהמועמדים חטב עצים באלסקה? פרק שלישי בסדרה

מערכת וואלה!

מי יהיה שר הבטחון בממשלה הבאה? זה כמובן ייקבע כחודש אחרי הבחירות, מה שלא הפריע לנציגים מכמעט כל המפלגות בולטות להצהיר שהם ה-מועמדים לתפקיד.

על פי סקר TNS שבוצע עבור וואלה חדשות, כמעט שלושים אחוזים מהנשאלים חושבים שמשה בוגי יעלון, שר הביטחון הנוכחי, צריך להמשיך בתפקידו. רק כשישה עשר אחוזים חושבים שמועמד המחנה הציוני ידלין הוא המתאים ביותר לשבת במשרד היוקרתי.

יואב גלנט, האלוף במילואים שממוקם גבוה ברשימת "כולנו" של משה כחלון, שלישי עם 13 אחוזים, ומייד אחריו נפתלי בנט עם 12 אחוזי תמיכה. רק 7 אחוזים סבורים שאביגדור ליברמן הוא המתאים ביותר להחזיק את תיק הביטחון בממשלה הבאה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כרבע מהנשאלים, שימו לב, לא יודעים מי המתאים ביותר. פילחנו גם את התוצאות על פי תומכי המפלגות ושתי כותרות עולות בבירור: תומכי "כולנו" שיש להם מועמד ברור לתפקיד שר הביטחון- גלנט, מעדיפים דווקא את יעלון. ובבית היהודי, שבנט עומד בראשו, יש כמעט שוויון בין יו"ר המפלגה שלהם למועמד הליכוד.

אז מהם האתגרים העומדים בפני שר הביטחון, מה אתם לא יודעים על המתמודדים, ומי הכתבים הצבאיים חושבים שהמתאים ביותר לתפקיד? ערכנו סקר עיתונאים מיוחד.

כל התשובות בכתבה. ואחרי שתסיימו לצפות אתם מוזמנים להביע גם את דעתכם: מי הכי מתאים להיות שר הביטחון הבא של ישראל?

הפרק הקודם

המרוץ לכיסא: מי צריך להיות שר האוצר בממשלה הבאה?

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully