וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסרטון חדש מגיב הליכוד לתוצאות הסקרים האחרונים

אחרי שהגיעה לפער של 4 מנדטים מהמחנה הציוני, מזהירה מפלגת השלטון מפני תרחיש בו מתקבלות תוצאות דומות ולאחריהן מורכבת "ממשלת שמאל קיצונית". אלא שבסרטון נפלה טעות ובליכוד פרגנו ליריבות יותר מנדטים

צילום מסך

הליכוד בפאניקה? היום פרסמה מפלגת הליכוד סרטון ובו מתפרסמות לכאורה תוצאות המדגם של ערב הבחירות ולפיו המחנה הציוני מוביל עם 24 מנדטים והליכוד אחריו עם 21 מנדטים – תוצאה דומה לזו שהתפרסמה אתמול בסקר חדשות ערוץ 2 (25 מול 21).

כל תוצאות הסקרים במרכז הסקרים של וואלה בחירות

הסרטון, שפורסם תחת הכותרת "זה או מחל – או ציפי ובוז'י בתמיכת הערבים", מציג תרחיש לפיו ראשי המחנה הציוני, יצחק הרצוג וציפי לבני, זוכים להרכיב ממשלה והם עושים זאת עם הרשימה המשותפת, יש עתיד, מרצ וכולנו".

אך בחישוב מספר המנדטים מהם הורכבה קואליציה זאת, אשר כונתה בסרטון "ממשלת שמאל קיצונית" נפלה טעות ולמרות שנכתב כי מדובר בקואליציה עם 64 מנדטים – חישוב המנדטים של המפלגות המשתתפות מגיע רק עד ל-63.

הסרטון לווה בתיאור ה"סכנה" הצפויה: "אם לא ייסגר הפער בין הליכוד למפלגת העבודה", נכתב, "יש סכנה אמיתית שציפי ובוז'י יהיו ראשי ממשלה ברוטציה בגיבוי המפלגה הערבית. בוז'י כבר הצהיר שהוא לא שולל את מינויו של אחמד טיבי ליו"ר ועדת חוץ וביטחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully