וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישי תקף את זועבי שנוסעת לרמאללה – כשזו בדרכה לרמלה

12.3.2015 / 10:59

יו"ר מפלגת יחד גינה את הח"כית מבל"ד על "הגעתה לרמאללה לפגישה עם אבו מאזן" ואמר כי "מעשה זה מעיד על הכוונות האמיתיות של חלק מהרשימה". מהרשימה המשותפת נמסר: "לא מופתעים שה'חברתי' אינו מבדיל בין רמאללה הפלסטינית לרמלה"

יו"ר מפלגת יחד, אלי ישי, הוציא הבוקר (חמישי) הודעה לפיה הוא מגנה את "הגעתה של זועבי לרמאללה לפגישה עם אבו מאזן". לפי ישי, חנין זועבי מהרשימה המשותפת הייתה בדרכה לרמאללה ולכן " אסור לה לכהן כנציגה רשמית של מדינת ישראל". הוא הוסיף כי "מעשה זה של זועבי מעיד על הכוונות האמיתיות של חלק מהרשימה הערבית שמטרתם, פגיעה בריבונות המדינה על מוסדותיה". אלא שנציגי הרשימה המשותפת לא היו בדרכם לרמאללה אלא לעיר רמלה, שם היא תיפגש הערב עם מצביעי חד"ש.

חנין זועבי מלווה בחברי מפלגתה יוצאת מהדיון בהחלטת ועדת הבחירות המרכזית לכנסת לפסול את מועמדותה, פברואר 2015. נועם מושקוביץ
חנין זועבי, שתיפגש בערב ברמלה עם מצביעי חד"ש. חנין זועבי/נועם מושקוביץ

ברשימה המשותפת התייחסו בגיחוך להודעת ישי ואמרו כי הם "לא מופתעים שה'חברתי' אינו מבדיל בין רמאללה הפלסטינית לרמלה – עיר שמצוקת תושביה אמורה להיות בראש מעייניו. בתגובתו המופרכת הוא לא רק הפך עצמו לבדיחה, אלא הפגין בורות בגאוגרפיה של האיזור, שאמורה להדאיג את קומץ מצביעיו".

מטה ישי מיהר להוציא הודעת הבהרה בה נכתב: "התגובה נשלחה לאור מידע שהתקבל מגורם שנשמע מוסמך. נציין, כי ידיעה על ביקור של זועבי ברמאללה או בעזה לא נראה דימיוני לאור התנהלותה בשנים האחרונות כחברת כנסת, נגד המדינה ונגד חיילי צה"ל. בתנועת יחד מקווים, כי אכן בסופו של דבר זועבי תמצא את מקומה הטבעי בפרלמנט בעזה או בראמללה והידיעה תתאמת. יחד תפעל לשם כך בכל הדרכים החוקיות העומדות לרשותה".

לפניות לכתב שבתי בנדט: sben72@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully