וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: תשדיר הדרדסים של הרשימה המשותפת

12.3.2015 / 11:40

בסרטון הבחירות החדש של התנועה, מוצגים הבוחרים הערביים בתור דרדסים כשליברמן ובנט הם הנבלים המרושעים שרוצים לחסל אותם

יוטיוב

גם הרשימה המשותפת נותנת בוויראליות: אחרי שלל תשדירי בחירות שהציגו בעיקר ראשים מדברים וג'ינגלים מרגשים, הרשימה המשותפת מנסה את כוחה בסרטון מצוייר וקליל בסגנון "הדרדסים".

בסרטון, שעלה לעמוד הפייסבוק של התנועה, מגיעים פעילי הרשימה המשותפת, לבושים בבגדי דרדסים משום מה, לבית של דרדס אחר כדי לשכנע אותו להצביע להם. הדרדס הנלוז מתעקש להישאר אדיש ורוצה לנצל את יום השבתון לשינה ולפיקניק, אך הפעילים מתעקשים שאם הוא לא יצביע - "בנט וליברמן ייצאו נשכרים".

בשלב זה אנו מגלים על מרפסת אחד הבתים את בנט וליברמן עצמם, בקריקטורה לא ממש מחמיאה, ליברמן נוטף זיעה ובנט חמוש ברובה, והם מדברים על רצונם לחסל את הערבים. "נראה לי שהפעם הם יעיפו אותך", אומר בנט לליברמן, ומצחקק.

סרטון בחירות של הרשימה המשותפת – הדרדסים. יוטיוב, צילום מסך
ליברמן ובנט בסרטון של הרשימה המשותפת/צילום מסך, יוטיוב

בסוף הסרטון עומדים הדרדסים מול מסך טלוויזיה וצופים ביונית לוי מוסרת תוצאות הבחירות - 15 מנדטים לרשימה המשותפת וליברמן נשאר בחוץ.

הסרטון, המכוון בעיקר כנגד אביגדור ליברמן, הגיע גם לידי מפלגת "ישראל ביתנו". שרון גל העלה אותו לעמוד הפייסבוק שלו, כקריאת התעוררות לבוחרים. "יש רק תשובה אחת לערבים שרוצים אותנו בחוץ!" כתב, "חזקו את ישראל ביתנו - הצביעו ל'. נא לשתף - שכל עם ישראל יראה את זה. זוהי שעת חירום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully