וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יומן בחירות | בנט יגיע לעצרת הימין בכיכר רבין

סקר: המחנה הציוני בפער ארבעה מנדטים | דרעי בסיור בשוק: "שהרצוג יצטרף לנתניהו" | לבני: "אם לא נזכה בפער גדול, נתניהו ירכיב את הממשלה" | ח"כ טיבי: "אנחנו לא בכיס של הרצוג". עדכוני בחירות שוטפים

יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט אמר היום כי הוא מתכנן להשתתף בעצרת הימין ביום ראשון הקרוב בכיכר רבין בתל אביב. בנט, שחשף את כוונתו בריאיון לרדיו גלי ישראל, הוסיף כי "לא אנחנו יזמנו את האירוע, אבל חשוב ללכת ושיגיעו אנשים".

ציפי לבני ויצחק הרצוג בשוק הכרמל, מרץ 2015. ראובן קסטרו
לבני והרצוג מתקבלים בחיבוקים בשוק הכרמל בתל אביב/ראובן קסטרו

חברת הכנסת ציפי לבני התייחסה במהלך כנס "2030 – עתידה של מדינת ישראל" של מכללת שנקר להרכב הממשלה הבאה. "מי שרוצה את יאיר לפיד בממשלה הבאה צריך להצביע לנו", אמרה. לבני התייחסה גם לתוצאות הסקרים האחרונים המנבאים לרשימת המחנה הציוני פער של שלושה-ארבעה מנדטים על פני הליכוד, ואמרה כי "אם לא נהיה הרשימה הגדולה בפער גדול, הטלפון (להרכבת הממשלה) יילך לנתניהו".

סקר: המחנה הציוני מוביל ב-4 מנדטים, יש עתיד עם 12

אילו הבחירות היו נערכות היום, המחנה הציוני היה זוכה ל-24 מנדטים, ארבעה יותר מהליכוד - כך עולה מתוצאות סקר שערך מכון הסקרים בראשות רפי סמית' ופורסם היום בגלובס. המפלגה השלישית בגודלה היא הרשימה המשותפת עם 13 מנדטים, ואחריה הבית היהודי ויש עתיד עם 12 מנדטים כל אחת. מפלגת "כולנו" בראשות משה כחלון עם תשעה מנדטים, כמו גם ש"ס, ואחריהן ישראל ביתנו ויהדות התורה עם שישה מנדטים כל אחת. מרצ זוכה בחמישה מנדטים, ומפלגת "יחד" בראשות חבר הכנסת אלי ישי עם ארבעה מנדטים בלבד.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

17:00 דרעי רואה את ישראל באופן טבעי

יו"ר ש"ס אריה דרעי סייר היום עם בשוק מחנה יהודה בירושלים לצד חברי "הפנתרים השחורים", ושמח על קבלת הפנים החמה שקיבל, לדבריו, מהנוכחים במקום. "פה אתה רואה את עם ישראל באופן טבעי ואמיתי", אמר. דרעי התייחס בין היתר לאמירתו שלפיה הוא לא שולל ישיבה בממשלה עם יצחק הרצוג, ואמר כי "באופן אישי אני לא פוסל אותו, אבל שיכנס גם הוא לממשלה של בנימין נתניהו – זאת תהיה ממשלה טובה וחזקה".

16:04 הרצוג ערך ביקור בשוק הכרמל: קנה בקלאווה ושום

ראשי המחנה הציוני, יצחק הרצוג וציפי לבני, הגיעו היום בצהריים לשוק הכרמל בתל אביב עם עשרות אנשי ביטחון מהשב"כ, המשטרה ומשמר הגבול. הרצוג התקבל בסבר פנים יפות. הוא קנה שום נגד עין הרע ובקלאווה. הוא וציפי שילמו בשטרות של 20. לבני והרצוג התיישבו לאכול במסעדה במקום וראש עיריית תל אביב רון חולדאי הצטרף אליהם.

אריה דרעי בשוק מחנה יהודה, מרץ 2015. נועם מושקוביץ
"באופן אישי אני לא פוסל את הרצוג". דרעי בסיור בשוק מחנה יהודה בירושלים/נועם מושקוביץ

14:22 טיבי על ההמלצה לנשיא: "אנחנו לא בכיס של הרצוג"

חבר הכנסת אחמד טיבי (הרשימה המשותפת) התייחס היום (רביעי) להמלצה של מפלגתו לנשיא על מועמד להרכבת הממשלה אחרי הבחירות. "אנחנו לא בכיס של יצחק הרצוג. יש לו אמירות בעייתיות", אמר לסטודנטים בקריה האקדמית אונו. "נחצה את הגשר כשנגיע אליו. נראה מה יהיו התוצאות. נקבל החלטה באופן דמוקרטי בתוך הרשימה". טיבי לא שלל אפשרות של תמיכה בממשלה בראשות הרצוג מחוץ לקואליציה. "יש מצב של 'גוש חוסם', שמהאופוזיציה נותנים תמיכה", אמר. מנגד, שלל טיבי אפשרות של ישיבה בממשלת הרצוג: "להיות בממשלה זה לשאת באחריות קולקטיבית. אני לא רוצה להיות חלק מממשלה שעקרונותיה נוגדים את שלי ויכולה להורות להפציץ את עזה. המצב לא בשל להשתלבות שלנו לקואליציה".

חבר הכנסת אחמד טיבי בוועדת הכספים, דצמבר 2010. עומר מירון
טיבי/עומר מירון

13:30 הליכוד על פרס: "תמך בהתלהבות בהתנתקות וחסיד הנסיגה מיו"ש"

מפלגת הליכוד הגיבה להודעה זו ומסרה: "ברור ששמעון פרס, איש שמאל מובהק, תומך בבוז'י וציפי. פרס הוא אדריכל הסכם אוסלו, הוא תמך בהתלהבות בהתנתקות והוא חסיד הנסיגה מיהודה ושומרון. זה בדיוק מה שיעשו בוז'י וציפי כראשי ממשלת שמאל".

12:36 בנט בכנס בתל אביב: "כחלון תפסיק ללכת שמאלה"

יו"ר הבית היהודי, נפתלי בנט אמר בכנס בתל אביב: "אני רוצה מעל במה זו לפנות לאחי משה כחלון ולומר לו, תפסיק ללכת שמאלה! בשביל להיות חברתי לא צריך להיות שמאלני. בשביל להוריד את מחיר הגבינות לא צריך למסור שטחים. בשביל להעלות את שכר המינימום כפי שעשיתי השבוע, לא צריך חלילה לחלק את ירושלים". הוא הוסיף כי "אין סיבה שמאוכזבי הליכוד ילכו לכחלון שזה שמאל, יש ימין חברתי וזה הבית היהודי".

נפתלי בנט בכנס בחירות של הבית היהודי בנמל ת"א, פברואר 2015. ראובן קסטרו
בנט/ראובן קסטרו

11:29 פרס הודיע על תמיכתו בהרצוג: "מנהיג שקול ואמין"

שמעון פרס פרסם הבוקר הודעה מיוחדת בה הוא הביע תמיכה במועמד המחנה הציוני לראשות הממשלה – יצחק הרצוג. "מדובר במנהיג שקול השומר על אמינותו ומלא באחריות ומסירות לציבור הישראלי", מסר הנשיא לשעבר.

11:17 נתניהו לציונות הדתית: "כל קול למפלגה שאיננה הליכוד מסכן את ניצחון המחנה הלאומי"

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שלח מכתב לבני הציונות הדתית ובו כתב: "כל קול שהולך למפלגה שאיננה הליכוד מסכן את ניצחון המחנה הלאומי". עוד כתב יו"ר מפלגת הליכוד: "אם הליכוד לא יהיה המפלגה הגדולה ביותר השמאל יזכה בשלטון וירכיב ממשלה בתמיכת המפלגה הערבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully