וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריבלין לקהילה הגאה בישראל: צאו להצביע, השפיעו על גורלכם

בצעד היסטורי, קרא נשיא המדינה לציבור הלהט"ב להצביע בבחירות. "החופש לחיות את החיים כרצוננו הוא שעומד ביסודה של כל חברה דמוקרטית". מנכ"ל האגודה למען הלהט"ב בישראל: "צעד משמעותי נוסף במאבק להכרה חוקית ולשוויון זכויות מלא"

עריכה: אביתר חלימי, גרפיקה: אביחי ברוך, בימוי: גיא גורן

נשיא המדינה ראובן ריבלין קרא ביום ראשון לחברי קהילת הלהט"ב להצביע היום (שלישי) בבחירות על מנת להשפיע על גורלם. "החירות מפחד, ממעשים אלימים ומהתבטאויות בריוניות היא זכותם של כל גבר וכל אישה, ממגדר כזה או ממגדר אחר וגם של אלו הקוראים תיגר על הגבולות המגדריים עצמם", אמר. "החופש לחיות את החיים כרצוננו והזכות לחיות חיים מלאים על פי צו מצפוננו ולעצב אותם בהתאם להשקפת עולמנו הוא שעומד ביסודה של כל חברה דמוקרטית ומחובתה של החברה לאפשר לכל אדם לחיות לפי תפיסת עולמו האידיאולוגית או נטיותיו המיניות".

רובי ריבלין: "יוצא מהארון - מעדיף נשים". גדעון צנטנר
בכינוס שערכה השדולה למען הקהילה ההומו-לסבית בכנסת. יוני, 2011/גדעון צנטנר

עודד פריד מנכ"ל האגודה למען הלהט"ב בישראל הודה לריבלין "על דבריו הערכיים ועל קריאתו ההיסטורית לאפשר לכל אדם לחיות לפי נטיותיו המיניות". לדבריו, "מדובר בצעד משמעותי נוסף במאבק ארוך השנים של האגודה למען הלהט"ב והקהילה הגאה להכרה חוקית ולשוויון זכויות מלא". פריד הוסיף כי הוא "שמח לשמוע שגם הנשיא מכיר בכך שמרבית הישגיה של הקהילה הלהט"בית הושגו בבתי משפט ולא בכנסת, וכולי תקווה שיחד עם חברי וחברות הכנסת ה-20 נצליח לשנות זאת ולקדם את שוויון הזכויות לקהילה בחוק".

יו"ר האגודה למען הלהט"ב בישראל, חן אריאלי מסר כי "שוויון זכויות לכולן ולכולם הוא זכות יסוד שיש לחתור אליה במדינת ישראל. אני נרגשת מתמיכתו של נשיא המדינה ומפצירה בכולנו לוודא שההנהגה הבאה של ישראל תתמוך בכך.זה בידיים שלנו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully