וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלאון הצביעה: "אתם תקבעו אם נקבל כנסת בלי מרצ"

יו"ר המפלגה בחרה בקלפי בפתח תקווה ואמרה כי "היום יש לנו הזדמנות אמיתית לעשות מהפך ולסיים את שש השנים הרעות של שלטון הימין". סתיו שפיר: "תשאירו מאחור את השחיתות והמסחרה בכספי ציבור"

צילום: גדעון צנטנר, אבי כהן, ניב אהרונסון, שלומי גבאי, ערן גילווארג, אדריאן הרבשטיין, לע"מ, רויטרס; עריכה: גדי וינסטוק

יו"ר מרצ, זהבה גלאון, הצביעה הבוקר (שלישי) בקלפי בבית ספר "הדר" בפתח תקווה. "היום יש לנו הזדמנות אמיתית לעשות מהפך, לסיים את שש השנים הרעות של ממשלות הימין, ולהחזיר את התקווה והשפיות למדינת ישראל", אמרה גלאון. "היום - ההיסטוריה בידיים של הבוחרים". גלאון הוסיפה: "אני רוצה לפנות אל המתלבטים ולומר לכם: אתם תקבעו אם נקבל כנסת בלי מרצ או ממשלת תקווה וצדק עם מרצ".

לאחר מכן, הגיעה גלאון לתל אביב, שם ניסתה לשכנע אנשים להצביע למפלגה. "הלכנו בכל הרחובות, יש המון מתלבטים בין מרצ למחנה הציוני ואנחנו משכנעים אותם להצביע לנו. ש מקום לאופטימיות זהירה".

זהבה גלאון מסתובבת ברחבי תל אביב ביום הבחירות. 17 במרץ 2015. דנה ירקצי, מערכת וואלה!
גלאון בתל אביב, היום/מערכת וואלה!, דנה ירקצי

תמר זנדברג, המוצבת במקום ה-5 ברשימה, נשארה לשכנע מתלבטים לאחר שהצביעה בקלפי בתל אביב. "יש עדיין מתלבטים ואנחנו פוגשים אותם פה בקלפי. זו תופעה שאני לא זוכרת מבחירות קודמות. כל התומכים בדרך שלנו חייבים להבין שאם נתעורר מחר בבוקר, ומרצ לא תהיה פה, תקום ממשלה נוספת של ביבי. אנחנו מקווים שהמתלבטים יבינו את זה ברגע המכריע בקלפי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
יצחק הרצוג יו"ר המחנה הציוני מצביע יחד עם אשתו מיכל הרצוג בבחירות 2015, קלפיות נפתחו. תל אביב 17 במרץ, 2015. ראובן קסטרו
יצחק הרצוג ואשתו מיכל, הבוקר/ראובן קסטרו

מוקדם יותר הצביע גם יו"ר המחנה הציוני יצחק הרצוג בקלפי בשכונת צהלה בתל אביב. "אנחנו נמצאים בחגיגה של דמוקרטיה. צריך תמיד לזכור שישראל היא מדינה דמוקרטית שבה העם יחליט מי יוביל אותו והבחירות הללו הן בין שינוי ותקווה לבין ייאוש ואכזבה", אמר הרצוג. "מי שרוצה להמשיך בדרכו של ביבי עם ייאוש ואכזבה - יתכבד ויצביע עבורו".

חברת מפלגתו סתיו שפיר מימשה את זכות הבחירה בקלפי בבית הספר "גרץ" בעיר ואמרה כי "תשאירו את הציניות והפחד מאחור, תשאירו מאחור שנים ארוכות של קיפאון ושל חוסר אכפתיות של הממשלה מאזרחי ישראל". היא הוסיפה: "תשאירו מאחור את השחיתות והמסחרה בכספי ציבור ואת הדילים על חשבוננו ועל חשבון הילדים שלנו".

ראש עיריית תל אביב רון חולדאי אמר לאחר הצבעתו בקלפי בעיר כי "אני הצבעתי. לכו להצביע - כל אחד והאמת שלו", ברומזו לאותיות שעל פתק הרשימה המשותפת.

רון חולדאי, ראש עירית תל אביב מצביע בבחירות 2015. 17 במרץ 2015. פייסבוק, אתר רשמי
ראש עיריית תל אביב רון חולדאי בקלפי בתל אביב/אתר רשמי, פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully