וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפיד קרא לנתניהו שלא למנות את דרעי לשר - בש"ס זעמו

בפוסט שפרסם בעמוד הפייסבוק שלו קורא יו"ר עתיד לראש הממשלה שלא לתת ליו"ר ש"ס תיק בממשלה מכיוון שהורשע בעבר בלקיחת שוחד: "אל תפקיר בידי אדם כזה את הקופה הציבורית". בש"ס זועמים: "שלא יטיף מוסר"

יאיר לפיד נואם במטה יש עתיד, מרץ 2015. ברני ארדוב
יאיר לפיד, השבוע/ברני ארדוב

יו"ר יש עתיד יאיר לפיד קורא לראש הממשלה בנימין נתניהו שלא למנות בממשלתו הבאה לתפקיד שר את יו"ר ש"ס אריה דרעי. זאת, מכיוון שהוא הורשע בעבר בלקיחת שוחד. "האם אתה שלם עם הרעיון שתמנה לשר בכיר (אני מבין שמדובר על שר הפנים), האחראי על תקציבים של מיליארדים, אדם שבהכרעת הדין שלו כתבו השופטים: 'קשה היא תמונת השוחד שנתגלתה בראיות'?", כתב לפיד במהלך השבת בעמוד הפייסבוק שלו.

לפיד המשיך לצטט מתוך הכרעת הדין של דרעי. "אין מדובר בכישלון בודד של צעיר שעתה זה נחשף למנעמי השלטון, אלא במי שהתמיד באורח חיים המבוסס על אדני שוחד", כתב. "לקיחת השוחד השתרעה על פני כל חמש השנים שבהן מילא הנאשם תפקידים ממלכתיים. חמש שנות השוחד עומדות בסימן חפץ הנאשם להתעשרות אישית מהירה בדרך של עשיית הון מהכהונות הממלכתיות. אל תפקיר בידי אדם כזה את הקופה הציבורית אדוני ראש הממשלה, זה הכסף של כולנו".

בחירות 2015 - כותרות אחרונות:
בדרך לממשלת נתניהו: נציגי הסיעות יגיעו מחר לבית הנשיא
כשבישראל מרכיבים ממשלת ימין, ברשות מחכים בפינה עם נבוט
למה נתניהו עשוי לחלק את הביטחון או החוץ לליברמן או לבנט?

בש"ס תקפו בחריפות את לפיד בעקבות דרישתו מראש הממשלה. "מר לפיד, סיימנו לקבל מכבודו הוראות, המדינה סיימה לקבל מכבודו הוראות", נכתב בהודעת המפלגה. בש"ס האשימו את לפיד בכך שהיה "שר האוצר הכושל בתולדות מדינת ישראל", ולמרות זאת "עדיין מעז להטיף מוסר אחרי שריסק עשרות אלפי משפחות והביאם לפת לחם. לאחר שנתיים של הנהגה כלכלית חובבנית, לעם בישראל מגיע הנהגה בעלת ניסיון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אריה דרעי במטה ש"ס לאחר תוצאות המדגם, ירושלים, מרץ 2015. מור שאולי
אריה דרעי נואם בפני פעילי ש"ס בערב הבחירות/מור שאולי

נתניהו לא צפוי להתייחס ברצינות לקריאתו לפיד, שכן הוא בחר לפרסמה רק כשהבין שפניו מודעות לאופוזיציה. במהלך מערכת הבחירות לא יצא יו"ר יש עתיד בקריאה נגד מינויו של דרעי לתפקיד שר בכיר, ככל הנראה מכיוון שרצה לשמור לעצמו סיכוי להיכנס יחד עם ש"ס לממשלה בראשותו של יצחק הרצוג.

זו אינה הפעם הראשונה שבה לפיד ודרעי מתנגחים אחד בשני בחודשים האחרונים. במהלך הבחירות פתחה ש"ס בקמפיין נגד לפיד, לאחר שזה פנה ליו"ר ש"ס במהלך עימות ביניהם בערוץ 2 ואמר כי הוא יעזור לו "לשקם אותו". בתגובה, יזמה ש"ס תליית שלטי חוצות ענקיים ברחבי הארץ, שעליהם נכתב: "מי אתה שתשקם אותנו".

(עדכון ראשון: 21:22)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully