וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כמו אחרוני העבריינים": סערה בעקבות דברי הליכוד נגד היועמ"ש

27.12.2018 / 12:52

במערכת הפוליטית מתחו ביקורת חריפה נגד ראש הממשלה נתניהו והליכוד, זאת לאחר שפורסם בישראל היום כי מנדלבליט יהפוך "יעד למתקפה חסרת תקדים" מצד בכירי המפלגה, אם יפרסם החלטתו בנוגע לחקירות במהלך מערכת הבחירות. הליכוד: "הטענה כאילו רה"מ אמר את הדברים אינה נכונה"

צילום: ועידת גלובס, עריכה: ניר חן

במערכת הפוליטית הגיבו היום (חמישי) בחריפות בעקבות הפרסום ב"ישראל היום" לפיו ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בשיחות סגורות כי אין בכוונתו לפרוש מתפקידו אם היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט יחליט על הגשת כתב אישום נגדו. על פי אותו פרסום, בליכוד איימו כי אם אכן מנדלבליט יפרסם את החלטתו בנושא תוך כדי מערכת הבחירות "הוא יהפוך ליעד למתקפה חסרת רחמים מצד בכירי המפלגה".

בסביבת ראש הממשלה נתניהו אמרו כי לא קיבלו אף פנייה בנושא בטרם פורסם הבוקר, וכי אם אכן הייתה מתקבלת תשובתם הייתה - "לא היו דברים מעולם". גם בליכוד דאגו להתנער מהטענות שיוחסו להם על פי הפרסום. "הטענה כאילו ראש הממשלה נתניהו אמר את הדברים איננה נכונה, מכיוון שראש הממשלה נתניהו לא דיבר עם איש בעניין זה", נמסר בתגובה מהליכוד. "אף אחד בליכוד לא מאיים על היועץ המשפטי לממשלה. האיומים והלחצים להגשת כתב אישום נגד נתניהו בכל מחיר ובכל מקרה - מגיעים יום-יום מהשמאל והתקשורת".

בחירות 2019 - סיקור מיוחד בוואלה! NEWS:
לפני או אחרי? הקדמת הבחירות מותירה בפני מנדלבליט רק אפשרויות רעות
מנדלבליט על תיקי נתניהו: הצוות ממוקד ונעשה הכל כדי לעבוד מהר
פרקליט המדינה ימליץ: כתב אישום בגין שוחד נגד נתניהו בתיק 4000

אביחי מנדלבליט בוועידת ישראל לעסקים של גלובס, 20.12.18. תמר מצפי, גלובס, אתר רשמי
"יהיה נתון למתקפה". היועץ המשפטי לממשלה מנדלבליט/אתר רשמי, תמר מצפי, גלובס

חרף ההכחשות, המערכת הפוליטית סוערת בעקבות הטענות. יו"ר מרצ תמר זנדברג אמרה כי "נתניהו פועל כמו אחרוני העבריינים", ואף ציינה כי לאחר שהוגשו המלצות המשטרה נגדו - הוא הפך אותה לאויב העם. "אחרי המלצות הפרקליטות ביטל גם את הלגיטימיות שלהם", טענה. "אחרי שיגיע כתב האישום הוא גם יספר לנו שמוסד היועץ המשפטי לממשלה מיותר ושמאלני ואחרי זה יסביר לנו למה אסור לקבל הכרעת בית משפט".

זנדברג הוסיפה כי "נתניהו הוא לא רק מושחת, הוא כמו אחרוני העבריינים מוכן לדרוס ולעקם הכול כדי לשמור על עצמו. אסור לנו לתת את קולנו בבחירות הקרובות למי שיסכים לשבת בממשלת נתניהו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ביבי נתניהו. ---, ראובן קסטרו
לא היו דברים מעולם. ראש הממשלה נתניהו/ראובן קסטרו, ---

דברים ברוח דומה אמר גם ח"כ עפר שלח (יש עתיד). "נתניהו עבר לשלב האיומים האישיים נגד היועץ המשפטי", אמר. "אין גבול שהוא לא יחצה בדרכו הבלתי נמנעת לבית המשפט". ח"כ רויטל סויד (המחנה הציוני) המכנה כסגנית יו"ר הכנסת, תקפה אף היא. "הבריונות והעבריינות בליכוד לא עוצרות ברמזור אדום בוהק", אמרה. "אם משפחת פשע הייתה מאיימת על גורם בכיר במערכת אכיפת החוק, ראשיה היו נעצרים תוך שנייה. אני מחזקת את היועץ המשפטי אל מול האיומים וקוראת לו לא להתקפל, לא למצמץ, ולעשות את מלאכתו נאמנה בשירות האינטרס הציבורי והחוק, ולא בשום אינטרס אחר".

לו"ז בחירות 2019. אתר רשמי
לו"ז בחירות 2019/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully