וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עונת הבחירות: צפו בנתניהו משחק כדורגל על חוף הים בברזיל

ראש הממשלה שמבקר במדינה הגדולה ביותר באמריקה הלטינית העלה לטוויטר סרטון שלו יורד לחוף הים, מתחבק עם אזרחים - ומתמסר איתם בכדור. "יצאנו לפגוש את העם ברחוב. אהבה אדירה למדינת ישראל"

צילום: עמוד הטוויטר של בנימין נתניהו, עריכה: תומר לוי

על רקע הבחירות והדרמות הפוליטיות בישראל, ראש הממשלה בנימין נתניהו ניצל את ביקורו בברזיל כדי לרדת לחוף הים. בסרטון שהעלה אמש (שבת) לטוויטר הוא נראה כשהוא מטייל בחוף עם בגדים לא רשמיים, מתחבק עם אישה שניגשת אליו ומשחק כדורגל עם כמה מהרוחצים. "אחרי רצף פגישות מדיניות מוצלחות מאוד בברזיל, יצאנו לפגוש את העם ברחוב. אהבה אדירה למדינת ישראל", כתב.

נתניהו נחת בברזיל ביום שישי לביקור בן חמישה ימים והפך לראש הממשלה הישראלי הראשון שמבקר במדינה הגדולה באמריקה הלטינית. הוא מלווה על ידי רעייתו שרה ובנו הבכור יאיר. דובר המשפחה מסר כי הוצאות הטיסה והאחרות ישולמו מכיסה הפרטי של המשפחה.

בחירות 2019 - עוד בוואלה! NEWS:
להתראות סמוטריץ', שלום לפיצול בימין: ההימור של "הימין החדש"
"ננהר לקלפיות ונגדיל את כוחנו": ברשימה המשותפת מתכוננים לבחירות
בני גנץ רשם את מפלגתו החדשה: "חוסן לישראל"

במהלך ביקורו נפגש עם הנשיא הנבחר ז'איר בולסונארו בריו דה ז'נרו. השניים סיכמו על הידוק שיתופי הפעולה בין המדינות ונתניהו הזמין את הנשיא לביקור בישראל. אחרי הפגישה אמר נתניהו כי מדובר ב"ביקור היסטורי" שמהווה "ביטוי נוסף לכך שישראל היא כוח עולמי עולה".

"אנחנו כורתים כאן ברית גדולה עם מעצמת ענק של קרוב לרבע מיליארד בני אדם, שפותחת דף חדש איתנו, עם שיתוף פעולה שיעזור לאזרחים של שתי המדינות בתעסוקה, בכלכלה, בטכנולוגיה, בביטחון ולמעמדה הבינלאומי של ישראל", הוסיף.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
נשיא ברזיל הנבחר ז'איר בולסונארו העניק לראש הממשלה בנימין נתניהו את העיטור הלאומי הגבוה בריו. אבי אוחיון לע"מ, לשכת העיתונות הממשלתית
נתניהו עם נשיא ברזיל/לשכת העיתונות הממשלתית, אבי אוחיון לע"מ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully