וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרעי תקף את בנט ושקד: נזכרו לתקוף את נתניהו ואת הממשלה

31.12.2018 / 16:37

יו"ר ש"ס תקף את השרים בנט ושקד על התפצלותם ממפלגת "הבית היהודי", מהלך שלדבריו פוגע במשילות. "לא חושב שיהיה אפשר להתנהל ככה", אמר. הוא ביקר גם את השותפים בממשלה שתוקפים אותה בגלל הבחירות: "זה לא הוגן"

יו"ר ש"ס אריה דרעי נגד השרים נפתלי בנט ואיילת שקד בעקבות התפצלותם מהבית היהודי/צילום: ערוץ הכנסת, עריכה: איתי עמרם

יו"ר ש"ס אריה דרעי תקף היום (שני) את השרים נפתלי בנט ואיילת שקד על הפיצול במפלגת "הבית היהודי" והקמת מפלגתם החדשה - "הימין החדש". בדבריו בישיבת הסיעה הביע דרעי מורת רוח מהפיצול בתוך מפלגת הבית היהודי, שלדבריו פוגע במשילות. "עוד פיצול ועוד פיצול, יהיה קשה מאוד להקים קואליציה כשיש מפלגות קטנות", אמר. "זה לא סוד שהובלתי את ההתנגדות להורדת אחוז החסימה, כי אני לא חושב שיהיה אפשר להתנהל ככה ולא רואה סיבה שהיו צריכים את הפיצולים האלה".

"בכל מערכת בחירות רואים מפלגות אווירה של איש אחד, בלי מסר ובלי קו אידאולוגי ומי שישלם את המחיר אחר כך זו המשילות", הוסיף דרעי. "אבל זו הדמוקרטיה ואנחנו צריכים לשלם את המחיר שלה".

דרעי גם תקף את ההתבטאויות של השרים בנט ושקד נגד נתניהו והממשלה ואמר כי "מאוד כואב לי שמפלגות בממשלה או חברים בה שהיו שותפים לכל החלטות בה נזכרים לתקוף את נתניהו ואת מדיניות הממשלה. זה לא הוגן, זה לא פייר. נכון, בחירות זה בחירות אבל יש כללים שצריכים לשמור עליהם".

אריה דרעי. ראובן קסטרו
דרעי/ראובן קסטרו

דרעי הוסיף כי נתניהו הוא מועמד המפלגה לראשות הממשלה וכי מפלגתו לא תתנגד לכהונה של ראש ממשלה תחת כתב אישום. "כל עוד החוק מאפשר, אנחנו נתמוך בו", הסביר. הוא הוסיף כי סיסמת הבחירות של ש"ס בבחירות הקרובות תהיה "באנו לעבוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully