וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השרים אישרו במשאל טלפוני את מינוי גלנט לשר הקליטה

1.1.2019 / 16:32

המינוי אושר לאחר שראש הממשלה החליט למנות את גלנט לתפקיד עם פרישתו מכולנו ומתפקיד שר הבינוי. בהמשך יובא המינוי לאישור הכנסת. המינוי יאפשר לגלנט להמשיך לכהן בקבינט המדיני-ביטחוני, שכן הוא השר היחיד בעל רקע צבאי משמעותי

ערוץ הכנסת

הממשלה אישרה היום (שלישי) את מינויו יואב גלנט לתפקיד שר הקליטה, זאת לאתמול התפטר מתפקידו כשר הבינוי והשיכון. ההצבעה בנושא התקיימה במשאל טלפוני בין השרים, שבמהלכו אף אושרה העברת סמכויות שר השיכון לידי שר האוצר משה כחלון בעקבות פרישתו של גלנט ממפלגת כולנו. בנוסף אושר גם מינויו של יצחק וקנין (ש"ס) לתפקיד שר הדתות.

בחלוף 48 ממועד פיטוריו של גלנט, החלטות השרים יובאו לאישור מליאת הכנסת. מינויו של גלנט לשר יאפשר לו להמשיך לכהן בקבינט המדיני-ביטחוני, שכן הוא השר היחיד בקבינט כיום שהוא בעל רקע צבאי משמעותי. בשבוע שעבר נתניהו מינה את שר התיירות יריב לוין לתפקיד ממלא מקום שר הקליטה וכעת, לאחר פרישתו מכולנו ואיבוד תיק השיכון, גלנט מונה לתפקיד על חשבון מכסת הליכוד.

בחירות 2019 - סיקור מיוחד בוואלה! NEWS:
עובר לליכוד: גלנט הודיע לכחלון על פרישתו מכולנו ומתפקיד השר
אחרי שפרש מכולנו: בנימין נתניהו מינה את גלנט לתפקיד שר הקליטה
גנץ, לפיד וה"בוץ" בעבודה: לבני והתנועה מחשבים מסלול מחדש

שר הבינוי, יואב גלנט בישיבת ממשלה, ירושלים, 5 באוגוסט 2018. הארץ
מונה על חשבון מכסת שרי הליכוד. גלנט/הארץ

גורם מדיני בכיר אמר אתמול לכתבים בפמליית ראש הממשלה בנימין נתניהו בברזיל כי הוא צפוי למנות בשבועות הקרובים גם שר חוץ. מי שיקבל את התפקיד צפוי להיות אחד משרי הליכוד, וזאת כיוון שרק מינוי של שר מכהן לא יחייב הצבעה בכנסת.

גלנט צפוי להתמודד על מקום בצמרת הליכוד בפריימריז הקרובים, והוא מכוון לעשירייה הראשונה. הוא סיים הערב את דרכו הפוליטית המשותפת עם כחלון בפגישה שקיימו השניים בלשכת שר האוצר בתל אביב. אחרי הודעתו, גם מנכ"ל משרד השיכון חגי רזניק הודיע על פרישתו והצטרפותו למפלגת "גשר" של אורלי לוי-אבקסיס.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אינפו - בחירות. אתר רשמי
אינפו - בחירות/אתר רשמי

גלנט אינו הפורש היחיד מסיעת כולנו: סגן השר מייקל אורן הודיע בתחילת השבוע כי לא יתמודד בבחירות הבאות במסגרת המפלגה וגם חברי הכנסת רחל עזריה ואלי אלאלוף לא צפויים להמשיך ברשימה. כחלון נפגש הערב עם עזריה והודיע לה כי היא לא תשולב ברשימת כולנו לכנסת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully