וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגיוס הראשון לימין החדש של בנט ושקד: העיתונאית קרולין גליק

2.1.2019 / 13:53

גליק, עיתונאית הג'רוזלם פוסט, הודיעה על הצטרפותה לרשימה שהקימו השניים, לאחר שהודיעו על פרישתם מהבית היהודי. בנט: "אישה אמיצה ולוחמת ציונית, יחד איתה נקים את סיירת הימין"

צילום: מתוך היוטיוב של מפלגת "הימין החדש"

העיתונאית קרולין גליק תצטרף למפלגת הימין החדש של השרים נפתלי בנט ואיילת שקד. גליק הודיעה על הצטרפותה למפלגה היום (רביעי) לאחר שהשרים הכריזו במוצאי השבת האחרונה על התפלגותם ממפלגת הבית היהודי.

גליק, חילונית תושבת אפרת, המשמשת כעורכת בעיתון "ג'רוזלם פוסט" וממקימות אתר ביקורת התקשורת "לאטמה", היא המצטרפת הראשונה לרשימתם של בנט ושקד, לצד ח"כ שולי מועלם שהמשיכה יחד עמם מסיעת הבית היהודי.

זו לא הפעם הראשונה ששמה של גליק עולה כמועמדת במפלגות הימין. בבחירות 2015 שקל ראש הממשלה בנימין נתניהו לשלב אותה ברשימת הליכוד לכנסת, אך המהלך לא יצא לבסוף לפועל.

בחירות 2019 - סיקור מיוחד בוואלה! NEWS:
שקד לפני בנט: הלוגו של מפלגת "הימין החדש" נחשף
"בגדו בערכי נשיאת האלונקה": פעילים מהפריפריה זועמים על בנט ושקד
שקד: "מניחה שזאת הקדנציה האחרונה של נתניהו, הוא כבר לא צעיר"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קרולין גליק ונפתלי בנט/מערכת וואלה!, צילום מסך

גליק, המשמשת לצד פעילות העיתונאית כעמיתה במרכז למדיניות ביטחון בוושינגטון מוכרת מתוקף היותה פעילה בתחום ההסברה. היא זכתה בפרסים שונים בגין פעילותה העיתונאית, בהן פרס "עט הזהב" בשנת 2003 מטעם ארגון ציוני אמריקה, הפרס הישראלי לביקורת התקשורת ע"ש אברמוביץ' של "האגודה לזכות הציבור לדעת" ב-2005, וכן פרס "שומר ציון" מטעם אוניברסיטת בר-אילן בשנת 2009.

"אני מתרגשת להצטרף היום למפלגת הימין החדש ולחבור לאנשים שכל כולם ציונות ואהבת הארץ", אמרה היום גליק עם הצטרפותה לרשימה. "יחד אנחנו נפעל להגן על ישראל, לחזק את בטחונה וליישם מדיניות ימין אמיתית. זהו יום מרגש בשבילי ואני קוראת לכל מי שרוח ציונית מפעמת בו, חילונים, דתיים - בואו אלינו, אנחנו הבית שלכם".

מפת המפלגות

סקר וואלה! NEWS: כמה מנדטים שווה המפץ בימין של בנט ושקד?

לכתבה המלאה
לו"ז בחירות 2019. אתר רשמי
לו"ז בחירות 2019/אתר רשמי

שר החינוך נפתלי בנט בירך על הצטרפותה של גליק לרשימה. "קרולין היא אישה אמיצה ולוחמת ציונית", אמר. "יחד איתה אנחנו מקימים היום את הסיירת של הימין הישראלי כדי להגדיל את גוש הימין - וכדי שישראל תחזור לנצח. היא מביאה עמה ניסיון והבנה של החברה הישראלית משנותיה הרבות כעיתונאית וכפובליציסטית. מי שנולדה בארצות הברית ועלתה לישראל כדי לשרת בצה"ל, קרולין מסמלת את מהות הציונות והחיבור של עם ישראל לארץ ישראל. קרולין היא אדם רהוט ודעתן, בעלת תפיסות עולם ימניות מובהקות ואינה מתנצלת על כך. הצטרפותה תהווה חיזוק לרשימה המתגבשת בימים אלו, ויחד איתה נגדיל את גוש הימין".

(עדכון ראשון 11:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully