וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תנועה ממלכתית לישראל": יעלון הכריז על שם מפלגתו החדשה

2.1.2019 / 15:30

הרמטכ"ל לשעבר רשם את מפלגתו תל"ם ברשם המפלגות. "הגיע זמן למנהיגות מנוסה ואחראית שמסוגלת לתכנן ולבצע את מה שנחוץ בכל תחומי חיינו כאן ולהגן על זכותנו לחיות כאן בביטחון"

משה יעלון באירוע שבת תרבות בחיפה/צילום: יואב איתיאל, עריכה: איתי עמרם

הרמטכ"ל לשעבר משה (בוגי) יעלון רשם היום (רביעי) את מפלגתו החדשה ברשם המפלגות ושמה - תל"ם - תנועה ממלכתית לישראל. "זהו יום חג, יום מרגש של בשורה לאזרחי ישראל, יום של תקווה מעורבת באחריות עצומה עבורי ועבור חברותי וחבריי לדרך", אמר יעלון.

"הקדשתי את כל חיי למען הבטחת קיומה וביטחונה של מדינת ישראל. שרתי את המדינה במדי צה"ל ועל 'אזרחי' בכל זמן, בכל מקום ובכל משימה. הגיע הרגע בו אני מתייצב שוב כחיל של המדינה בהנהגת כוח פוליטי עצמאי, כדי לקבל את אמון אזרחי ישראל, במטרה להחזיר את ישראל למסילה", הבהיר יעלון. והתחייב כי במפלגתו תהיה מנהיגות אחרת, מחברת ומאחדת שניתן יהיה לסמוך עליה. "מנהיגות מנוסה ואחראית שמסוגלת לתכנן ולבצע את מה שנחוץ בכל תחומי חיינו כאן ולהגן על זכותנו לחיות כאן בביטחון".

בחירות 2019 - עוד בנושא:
בנט ניסה לקרוץ למצביעי הבית היהודי - אבל הרבנים סירבו להגיע
הגיוס הראשון לימין החדש של בנט ושקד: העיתונאית קרולין גליק
כפי שפורסם בוואלה! NEWS: יחימוביץ' מונתה ליו"ר האופוזיציה

הראיון המרכזי עם יעקב אילון ומשה יעלון וואלה TALK 5.7.18. ראובן קסטרו
"יום של תקווה מעורבת באחריות עצומה". יעלון/ראובן קסטרו

יעלון הודיע לפני כשבוע על הקמת מפלגתו חדשה, אחרי שקיים בחודשים האחרונים מגעים גם עם שחקנים האחרים בגוש המרכז-שמאל. הוא הודיע כי בקרוב יציג את הרשימה שלו לציבור בה "תמצאו את ארץ ישראל הטובה, הערכית ונקיית הכפיים. נשים וגברים עתירי ניסיון ועשייה שתוכלו לסמוך עליהם ולתת בנו אמון". תקנון המפלגה החדשה כפי שהוגש לרשם המפלגות קובע כי יעלון יכהן כיו"ר המפלגה עד סוף 2024 וכי אז ייערכו בחירות.

בעבר כבר הייתה מפלגה בישראל תחת ראשי התיבות תל"מ - תנועה להתחדשות ממלכתית שהרמטכ"ל לשעבר משה דיין הקים לקראת הבחירות לכנסת ה-10 בשנת 1981. תקנון המפלגה החדשה כפי שהוגש לרשם המפלגות קובע כי יעלון יכהן כיו"ר המפלגה עד סוף 2024 וכי אז ייערכו בחירות.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
לו"ז בחירות 2019. אתר רשמי
לו"ז בחירות 2019/אתר רשמי
  • עוד באותו נושא:
  • משה יעלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully