וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: דוברי נתניהו - גם מורשי החתימה של הליכוד בקמפיין

3.1.2019 / 13:39

יונתן אוריך וטופז לוק דובריו של ראש הממשלה יוכלו מעתה לאשר הוצאות כספיות של המפלגה בתקופת הבחירות הקרובה. המשמעות: לשניים תהיה שליטה בתקציב המפלגה ולנתניהו תהיה דריסת רגל כמעט מוחלטת בניהול ההוצאות כולל "הוצאות מיוחדות"

נתניהו ערך מסיבת עיתונאים בברזיל והסביר כי לא יתפטר בתהליך של שימוע נגדו/צילום: לע"מ, עריכה: איתי עמרם

לא רק יועצי ניו מדיה: יונתן אוריך וטופז לוק - דובריו של ראש הממשלה בנימין נתניהו - הם מעכשיו גם מורשי החתימה של הליכוד לאישור הוצאות כספיות של המפלגה בתקופת הבחירות הקרובה. בהודעה שהתפרסמה היום (חמישי) בישראל היום מטעם הליכוד, עודכן בהתאם לחוק מימון מפלגות ולהנחיות מבקר המדינה מי מורשי החתימה לעניין "התחייבויות ממוניות" של הליכוד, או של רשימות מועמדים במטה הבחירות לכנסת ה-21.

מהמודעה עולה כי בנוסף למנכ"ל הליכוד, צורי סיסו, מי שיהיה מורשה לחתום על הוצאות המפלגה הם דובריו של נתניהו. אוריך, בן 29, משמש כיום כדוברו הפוליטי של ראש הממשלה, ולוק, בן 26, עזב בימים האחרונים את תפקידו כיועץ הניו מדיה במשרד ראש הממשלה כדי לחבור לקמפיין. שניהם מלווים את נתניהו מאז הבחירות הקודמות, ונחשבים למקורבים אליו מאוד. גם יאיר נתניהו, צפוי לקחת חלק משמעותי בקמפיין הבחירות הבא, אך לא לקבל תפקיד רשמי.

בחירות 2019 - סיקור מיוחד בוואלה! NEWS:
כפי שפורסם בוואלה! NEWS: הפריימריז בבית היהודי יבוטלו
גורמים בתנועה: ח"כים מהעבודה פנו כדי לבחון חבירה ללבני
"תנועה ממלכתית לישראל": יעלון הכריז על שם מפלגתו החדשה

יונתן אוריך. טוויטר, אתר רשמי
ישלוט גם בתקציב. יונתן אוריך/אתר רשמי, טוויטר
טופז לוק. פייסבוק, צילום מסך
לא רק דובר. לוק/צילום מסך, פייסבוק

לדברי גורמים בליכוד, משמעות ההודעה היא שלאוריך וטופז תינתן שליטה בתקציב המפלגה ולנתניהו תהיה דריסת רגל כמעט מוחלטת בניהול ההוצאות, כולל "הוצאות מיוחדות". מהליכוד נמסר בתגובה כי הם "לא מתייחסים לצוות הקמפיין של הליכוד".

נתניהו שב אמש מביקור בברזיל וחידש את ההתייעצויות הפוליטיות וההיערכות לקראת הקמפיין. כפי שפורסם בוואלה! NEWS הוא אינו מתכוון להיעזר באנשי אסטרטגיה וקמפיין חיצוניים בכירים בבחירות הנוכחיות, ומתכוון למנות בעיקר אנשי ניהול, תקשורת ושטח - ולנהל את האסטרטגיה של הליכוד בעצמו. לפי ההערכה, נתניהו עשוי למנות את אחד מבכירי הליכוד - יו"ר הקואליציה דודי אמסלם, או אחד מהשרים המקורבים - כמנהל הקמפיין.

הליכוד 3/1. אתר רשמי
המודעה שהתפרסמה בעיתונים מטעם הליכוד לעניין מורשי החתימה במפלגה/אתר רשמי
לו"ז בחירות 2019. אתר רשמי
לו"ז בחירות 2019/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully