וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגירושים החמוצים וההשפלה בשידור רק מרחיקים את הג'וקר של השמאל

4.1.2019 / 12:09

כדור השלג שיכול להכריע את הבחירות, השעשוע של נתניהו מקרבות הבוץ של המפלגות, השינוי הקוסמטי של בנט, והפגישה בה אשכנזי אמר לא לראשות מפלגת העבודה. מאחורי תמונות השבוע של הפוליטיקה הישראלית

לע"מ

חברי מרכז ליכוד קיבלו בימים האחרונים מסרון עם סקר שמבקש לחוות את דעתם על שריון ארבעה מקומות לכחלון "למען ניצחון הליכוד בבחירות", ברקע דיווחים שונים על לחץ מצד נתניהו והצעות לחבור אליו בתמורה למינוי כשר אוצר. כחלון, שהוא ליכודניק מבית, הוא מועמד יותר קל לבליעה מאשר ליברמן, שאיתו הליכודניקים כבר חוו חוויית "ליכוד ביתנו" טראומתית ב2012. הוא עצמו מכחיש בתוקף שהאופציה בכלל על הפרק ואומר שהכל "פייק ניוז" שנועד להחליש אותו, ונראה השבוע מקורב דווקא לאחד מהיריבים הגדולים בבלפור (לחתונת בנו של כחלון אמש נתניהו לא הוזמן, אבל מתחת לחופה עמד הנשיא רובי ריבלין). אך ההכחשות לא מרגיעות את השמועות, וגם לא את השאיפה של נתניהו לצרף אותו בהמשך.

בינתיים, למרות נבואות הזעם של נתניהו, מהסקרים הראשונים נראה שהמהלך של שקד ובנט רק ביסס את גוש הימין ואף חיזק אותו במנדט או שניים. כל עוד השחקנים בצד השני יוותרו מפולגים ומפוזרים, נתניהו ימשיך להיות השחקן היחיד שקובע על המפה והוא זה שירכיב את הממשלה הבאה - עם הרבה יותר אופציות ממה שהיו לו קודם - ומרחב תמרון מחודש להארכת החסינות הפוליטית שלו מפני החקירות. כחלון הוא אחד השחקנים היחידים שכבר הבהיר בקול ברור שהוא לא מתכוון לשבת עם נתניהו אם יוגש כתב אישום, ויכול להרוס לו את התוכניות, לכן נתניהו פועל לנטרל אותו ולהכניס אותו לליכוד, ויפה שעה אחת קודם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully