וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איילת שקד תוקפת: גנץ הוא פייק ימין, ננצח אותו בקרב הפוליטי

6.1.2019 / 20:47

שרת המשפטים אמרה כי הקרב בבחירות הקרובות יהיה "בין הימין החדש לבין השמאל החדש של גנץ - ואנחנו ננצח אותו". על המתקפות נגד היועמ"ש בליכוד: "השרים עבדו איתו לאורך השנים ואני בטוחה שכולם יסכימו איתי שמדובר באדם ישר ומקצועי"

צילום: ועידת "תחזיות 2019" של "כלכליסט" בתל אביב, עריכה: טל רזניק

שרת המשפטים איילת שקד אמרה הערב (ראשון) כי מפלגת הימין החדש תידרש להתמודד עם רשימתו של גנץ בבחירות הקרובות. "הקרב הפוליטי יהיה בין הימין החדש בראשות שקד ובנט לשמאל החדש של גנץ, ואנחנו ננצח אותו", אמרה שקד בשיחה עם אטילה שומפלבי באירוע "הזירה" בקיסריה. "'הימין החדש' מהווה גשר בין כל חלקי העם עם אידיאולוגיית ימין מובהקת. כמו שעשינו שינויים מרחיקי לכת במערכות המשפט והחינוך, אנחנו מבקשים את אמון העם להמשיך במהפכות החשובות האלו גם אחרי הבחירות".

בהמשך התייחסה שקד גם לביקורת לגבי המינויים שביצעה בבית המשפט העליון. היא טענה כי מדובר בביקורת "חלולה" ואף טענה כי קיימת צביעות בקרב השמאל: "אם ממנים שופטים אקטיביסטים זה בסדר ואם ממנים שופטים שמרנים זה לא בסדר?". לדבריה, "כשנכנסתי לבית המשפט הוא לא היה מאוזן. שמתי לעצמי כיעד מספק אחת למנות שופטים מקצועיים ומעולים עם תפיסת עולם שמרנית, ואני שמחה שהצלחתי בכך. הייתה לי הזכות הגדולה שבקדנציה שלי התחלפו שישה שופטי עליון. שופטים מצוינים, מקצועיים, והאופי של ביהמ"ש הוא יותר שמרן ממה שהיה לפני כמה שנים".

בחירות 2019 - סיקור מיוחד בוואלה! NEWS:
נתניהו ממשיך במתקפה: "מישהו יחזיר לכם את הבחירות?"
מתקפה חריפה בליכוד נגד גנץ: "זה לא סוד שהוא תמיד היה מספר 2"
המפלגה נקנתה באוגוסט: ועדת הכנסת אישרה את פיצול הבית היהודי

איילת שקד בועידת כלכליסט 31 בדצמבר 2018. קובי ריכטר/TPS, אתר רשמי
"קרב בין הימין החדש לשמאל החדש". השרה שקד/אתר רשמי, קובי ריכטר/TPS

שקד תקפה את הצביעות משמאל, שלדבריה אנשיו איפשרו מתקפות חריפות על שופטים שמרנים ולא הגנו עליהם: "הייתה ביקורת מאוד מאוד חריפה משמאל על פסיקות של שופטים שמרנים ואיכשהו לא שמעתי את מגיני בית המשפט שומרים מפני התקפות אלו. ביקורת היא כמובן לגיטימית, אבל לא צריך לדרדר את השיח. חשוב לשמור על ביקורת עניינית".

שרת המשפטים התייחסה גם למתקפה בליכוד נגד היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, זאת על רקע ההכרעות בחקירות ראש הממשלה נתניהו והאפשרות שייקבעו בתקופת הבחירות. "השרים עבדו איתו לאורך השנים ואני בטוחה שכולם יסכימו איתי שמדובר באדם ישר, מקצועי ואחראי, ואני סומכת על שיקול דעתו", אמרה שקד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
לו"ז בחירות 2019. אתר רשמי
לו"ז בחירות 2019/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully