וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השר כחלון ימנה את ח"כ יפעת שאשא ביטון לשרת הבינוי והשיכון

7.1.2019 / 21:49

אחרי התפטרותו של גלנט, תמונה שאשא ביטון שנחשבת למקורבת ונאמנה במיוחד לכחלון לתפקיד. ההערכה היא כי הוחלט למנותה על פני יו"ר הסיעה ח"כ פולקמן - כדי לחזק את מיצובה של כולנו מול מפלגתה של ח"כ לוי-אבקסיס

ערוץ הכנסת

יו"ר כולנו ושר האוצר, משה כחלון, הודיע הערב (שני) למזכירות הממשלה לבצע את התהליך הנדרש לצורך אישור מינויה של חבר הכנסת ד"ר יפעת שאשא ביטון לשרת הבינוי והשיכון מטעם סיעת "כולנו" במקום יואב גלנט.

שאשא ביטון היא האישה הראשונה בכולנו שמתמנה לתפקיד שרה, ונחשבת למקורבת ונאמנה במיוחד לכחלון. לאחר התפטרותו של גלנט מכולנו ההערכה במפלגה הייתה שכחלון ימנה לתפקיד את ח"כ רועי פולקמן, יו"ר הסיעה בכנסת, אך לפי ההערכה הוחלט בסופו של דבר למנות את שאשא ביטון כדי לחזק את מיצוב המפלגה מול מפלגתה החדשה של ח"כ אורלי לוי-אבקסיס. המינוי יובא לאישור הכנסת יחד עם מינויו של השר גלנט לתפקיד שר הקליטה ביום רביעי.

עוד בוואלה! NEWS:
"תעמולת בחירות": התגובות ל"הצהרה הדרמטית" של נתניהו
לא רק מומו פילבר: עוד יועץ לשעבר של נתניהו ייעץ לבנט ושקד
איילת שקד תוקפת: גנץ הוא פייק ימין, ננצח אותו בקרב הפוליטי

יו"ר מפלגת "כולנו" משה כחלון מודיע על הצטרפותה של יפעת שאשא ביטון, חיפה. יותם רונן
כחלון ושאשא-ביטון/יותם רונן

ח"כ שאשא ביטון, בת 45, ילידת קריית שמונה, ד"ר לחינוך מאוניברסיטת חיפה, נשואה ואם לשלושה. בעבר שימשה כסגנית ראש עיריית קריית שמונה וכסגנית נשיא מכללת "אוהלו". במהלך הקדנציה הנוכחית כיהנה כיו"ר הוועדה לזכויות הילד בכנסת.

"בארבע השנים האחרונות הובילה מפלגת 'כולנו' מהפכה ששינתה את פני שוק הדיור בישראל. הפכנו את מגמת המחירים, סיפקנו לכ-130,000 צעירים דירה במחיר הוגן באמצעות מחיר למשתכן ושברנו שיאים בתכנונים ושיווקים שימנעו את משבר הדיור הבא", אמר השר כחלון. תיק הבינוי והשיכון הנו תיק חברתי-כלכלי מרכזי בממשלת ישראל ואני בטוח שח"כ יפעת שאשא ביטון תמלא את תפקיד השרה במקצועיות, במסירות ובהצלחה לטובת כלל אזרחי ישראל".

ח"כ יפעת שאשא ביטון הודתה לכחלון על האמון בה ואמרה "אני מודעת היטב לחשיבות התפקיד. אעשה ככל יכולתי על מנת לבצע אותו על הצד הטוב ביותר".

עוד באותו נושא

אחרי שפרש מכולנו: בנימין נתניהו מינה את גלנט לתפקיד שר הקליטה

לכתבה המלאה
לו"ז בחירות 2019. אתר רשמי
לו"ז בחירות 2019/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully