וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפיד פותח קמפיין: נתניהו קורס תחת הלחץ וגורר את המדינה למטה

8.1.2019 / 19:18

יו"ר יש עתיד הקדיש את נאומו באירוע פתיחת קמפיין הבחירות למתקפה נגד ראש הממשלה ואמר כי נתניהו רוצה לפרק את שלטון החוק. "כל מה שמעניין אותו זה כתבי האישום, מדינה עם אתגרים מורכבים לא יכולה להרשות לעצמה ראש ממשלה עם עצבים רופפים", תקף לפיד

השקת הקמפיין של יש עתיד/צילום: יותם רונן, עריכה: איתי עמרם

מפלגת יש עתיד השיקה הערב (שלישי) את קמפיין הבחירות באירוע בראשון לציון בהשתתפות יו"ר המפלגה יאיר לפיד, חברי כנסת ופעילים. לפיד תקף בנאומו את ראש הממשלה בנימין נתניהו ואמר כי "אתמול קיבלנו הוכחה סופית למה חשוד בעבירות פליליות חמורות לא יכול להיות ראש ממשלה. זו לא היתה הודעה דרמטית, זו היתה הודעה היסטרית. אני מכיר את ביבי המון שנים, הוא קורס תחת הלחץ".

לפיד הדגיש בדבריו כי חשוד בפלילים לא יכול להיות ראש ממשלה. "רוב אזרחי ישראל לא רוצים ראש ממשלה שכל מה שמעניין אותו זה כתבי האישום שלו. הם אנשים ישרים. הם מבינים שזה מסוכן שהוא מנסה לפרק את שלטון החוק. זה מסוכן שהוא תוקף את היועץ המשפטי שהוא בעצמו מינה, את פרקליט המדינה שהוא בעצמו מינה, את המפכ"ל שהוא בעצמו מינה, את עדי המדינה שהיו האנשים הכי קרובים אליו, את המשטרה, בתי המשפט, אפילו את מפקדי צה"ל. תקף גם אותי. אני גאה להיות חלק מהרשימה הזו. גאה".

בחירות 2019 - עוד בנושא:
פיצול בקול הערבי: אחמד טיבי הודיע על פרישתו מהרשימה המשותפת
שריון אחד לנתניהו: תקנון הפריימריז אושר בוועדת חוקת הליכוד
עימות בשידור חי עם מיליוני מושבעים: הדרישה המופרכת של נתניהו

יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד במהלך השקת הקמפיין של מפלגתו בראשל"צ 8 בינואר 2019. אתר רשמי
לפיד בכנס הבחירות, היום/אתר רשמי

"מדינה עם אתגרים מורכבים לא יכולה להרשות לעצמה ראש ממשלה עם עצבים רופפים. השתלח בשלטון החוק בשידור חי כאחרון העבריינים", הוסיף במתקפה על נתניהו ואמר כי "לא ניתן לו לגרור את המדינה איתו ביחד בדרך למטה. יש פה מדינה מר נתניהו. המדינה יותר גדולה ממך ויותר חשובה ממך".

בליכוד פרסמו תגובה ללפיד, עוד בטרם החל לשאת את דבריו ומסרו כי "ההודעה של לפיד תהיה דרמטית רק אם הוא יגלה סוף סוף לציבור בביתו של איזה איש עסקים הוא קיים את עשרות הפגישות הסודיות שלו עם נוני מוזס, כשהוא נתן לו את החוק לסגירת ישראל היום וקיבל סיקור אוהד בידיעות אחרונות ו-ynet". במפלגה הסבירו כי התגובה פורסמה עוד לפני שלפיד התחיל לדבר "מפני שברור מראש שגם הערב הוא ידבר הרבה בלי להגיד כלום".

כחלק מהמאמץ לנצח בבחירות הקרובות, במפלגה גייסו את הקמפיינר שסייע בניצחון הליכוד בבחירות הקודמות. בוואלה! NEWS נחשף כי הפרסומאי והיועץ האסטרטגי רמי יהודיחה, שניהל את קמפיין הבחירות של הליכוד ב-2015, ישמש מנהל הקמפיין של לפיד ומפלגתו בבחירות הקרובות. בסקר וואלה! NEWS שהתפרסם היום זכתה המפלגה ב-13 מנדטים.

עוד באותו נושא

למרות "ההצהרה הדרמטית": חצי מהציבור סבור - ההליך נגד נתניהו הוגן

לכתבה המלאה
אינפוגרפיקה לו"ז בחירות\ 8 בינואר 2019. עיבוד תמונה
אינפוגרפיקה לו"ז בחירות\ 8 בינואר 2019/עיבוד תמונה

במפלגה החלו כבר להיערך לבחירות וצרפו בשבוע שעבר את ראש אכ"א לשעבר אלוף (במיל') אורנה ברביבאי. לפיד אמר במסיבת העיתונאים שבה הוצגה ברביבאי, כי היא מיועדת לתפקיד שרה בכירה בממשלה הבאה. בין המצטרפים החדשים למפלגה נמצאים כם רם בן ברק, לשעבר סגן ראש המוסד וכן ניצב בדימוס יואב סגלוביץ' ששימש ראש אגף החקירות והמודיעין במשטרה.

בתחילת השבוע תקף לפיד את נתניהו ואמר כי "אמירתו כי יוכל לכהן תחת כתב אישום היא פשיטת רגל ערכית והוכחה לכך שהוא איבד את הבלמים והדבר היחיד שמעסיק אותו היא להינצל מתיקיו הפליליים". לפיד אמר לאחר הפיצול במחנה הציוני כי "זה מוכיח שיש עתיד זו המפלגה היחידה שיכולה לתת תשובה אמיתית לליכוד. אצלנו אין זעזועים אלא רק מצטרפים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully