וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ מיקי רוזנטל הודיע: פורש מהכנסת - לא אתמודד בבחירות לעבודה

חבר הכנסת ממפלגת העבודה הודיע על פרישתו מהפוליטיקה המפלגתית בתום שש שנים. "את הפוליטיקה עצמה מעולם לא חיבבתי ומעולם לא הצטיינתי בה", אמר. הוא הוסיף כי הוא "שותף לכישלונה של מפלגת העבודה"

צילום: רוני כנפו, עריכה: שניר דבוש

ח"כ מיקי רוזנטל הודיע היום (רביעי) כי הוא יפרוש מהכנסת בתום הקדנציה הנוכחית ולא יתמודד לכנסת ה-21. בהודעתו אמר חבר הכנסת ממפלגת העבודה כי הוא פורש מפוליטיקה מפלגתית, אך לא מהציבוריות הישראלית. "את הפוליטיקה עצמה מעולם לא חיבבתי ומעולם לא הצטיינתי בה", מסר.

רוזנטל אמר כי הוא ימשיך להיאבק על דמותה של ישראל "כמדינה יהודית, שוויונית וחותרת לשלום, חברה צודקת יותר ומושחתת פחות" ושהוא "מסכם בגאווה את שש שנות שירותי בכנסת, עם חקיקה משמעותית מאוד ועבודה פרלמנטרית מעמיקה, לא פופוליסטית".

עוד בוואלה! NEWS:
הוא עוד ישוב: ברשימה המשותפת לא חוששים מהפילוג של אחמד טיבי
שיבוש הצבעה וזיוף חשבונות: ישראל ערוכה לאיום סייבר בבחירות?
לפיד פותח קמפיין: נתניהו קורס תחת הלחץ וגורר את המדינה למטה

מיקי רוזנטל בהלווית עמוס עוז בקיבוץ חולדה, 31 בדצמבר 2018. לירון מולדובן
"שותף לכישלונה של מפלגת העבודה". רוזנטל/לירון מולדובן

"אני מאמין בכל ליבי באחריות אישית של אנשי ציבור ולא רק בדיבורים. אני שותף לכישלונה של מפלגת העבודה, מסיק מסקנות ולוקח על כך אחריות", הוסיף רוזנטל.

בסיכום דבריו אמר רוזנטל כי "חבר כנסת באופוזיציה דומה למדי לשוער כדורגל. הוא עובד במניעה. מניעה של מהלכים שרירותיים, פוגעניים וסקטוריאליים. על אף שלרוב תהיה התהילה של החלוצים והמבקיעים, אני גאה בתפקידי כשוער באופוזיציה. מנעתי כוונות זדון רבות של הממשלה. זהו תפקיד כפוי טובה אבל חשוב מאוד לדמוקרטיה".

יו"ר העבודה, אבי גבאי הודה לח"כ רוזנטל על "שנים של פעילות פרלמנטרית עקבית ומוצלחת. על מאבק ללא פשרות בשחיתות מכל סוג. אני בטוח שנסתייע ביכולותיך ובכישוריך בחזית הזו גם מחוץ לכנסת, בכל זירה בה תבחר לפעול. תודה, מיקי".‎

עוד באותו נושא

לקראת ועידת העבודה: "גבאי הופך מפלגה דמוקרטית למפלגה של איש אחד"

לכתבה המלאה
אינפוגרפיקה לו"ז בחירות\ 8 בינואר 2019. עיבוד תמונה
אינפוגרפיקה לו"ז בחירות\ 8 בינואר 2019/עיבוד תמונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully