וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טייס קרב ולוחם סיירת מטכ"ל: הביטחוניסט החדש של בנט ושקד

אל"ם (מיל') מתן כהנא, שהיה לוחם בסיירת מטכ"ל ומפקד טייסת בחיל האוויר, הצטרף למפלגת "הימין החדש". בנוסף אליו, גם הפעילה החברתית לזכויות חירשים שירלי פינטו והעיתונאית קרולין גליק חברו לאחרונה למפלגה המתגבשת

צילום: מפלגת "הימין החדש"

אל"ם (מיל') מתן כהנא הצטרף היום (שישי) למפלגתם החדשה של השרים נפתלי בנט ואיילת שקד, "הימין החדש". כהנא הוא טייס קרב ואיש סיירת מטכ"ל ששירת בין היתר כמפקד טייסת העמק בחיל האוויר.

בנט כתב עליו כי הוא "מהבודדים בתולדות צה"ל בשני התפקידים, יש הציונות הדתית, חבר שלי מהסיירת כבר 28 שנה, מודל לחיקוי לכל בני הנוער. אלה בדיוק האנשים שאנחנו צריכים בציבוריות הישראלית כדי שישראל תחזור לנצח".

עוד בנושא בחירות 2019
ניצחון לגבאי: ועידת העבודה אישרה את שריוני היו"ר לרשימה
נוכחות שיא של שרים בלאומיאדה: "לבני חיה בסרט, לפיד לא מתרומם"
"ראש השב"כ הזהיר: מדינה זרה מתכוונת להתערב בבחירות בישראל"

מתן כהנא. דוברות הימין החדש, אתר רשמי
מתן כהנא/אתר רשמי, דוברות הימין החדש

בנוסף לכהנא, ביום שלישי הצטרפה הפעילה החברתית שירלי פינטו ל"ימין החדש". פינטו, חירשת שייצגה את ישראל בפורום העולמי לחירשים, הכירה את השר בנט עוד בשנת 2016, כשהובילה את הקמפיין "אני מסמן אני שווה" להגברת החשיבות של שפת הסימנים בציבור ולקידום חקיקה של השפה כשפה מוכרת בישראל.

גם העיתונאית קרולין גליק הצטרפה לשורות המפלגה המתגבשת, שאותה הקימו שקד ובנט יחד עם ח"כ שולי מועלם-רפאלי עם פרישתם מהבית היהודי. שמה של גליק, חילונית תושבת אפרת, המשמשת כעורכת בעיתון "ג'רוזלם פוסט" וממקימות אתר ביקורת התקשורת "לאטמה", עלה כמועמדת בבחירות 2015 כשראש הממשלה בנימין נתניהו שקל לשלב אותה ברשימת הליכוד לכנסת, אך המהלך לא יצא לבסוף לפועל.

עוד באותו נושא

הגיוס החדש של בנט ושקד: הפעילה החירשת שתצטרף לימין החדש

לכתבה המלאה
מתן כהנא. דוברות הימין החדש, אתר רשמי
מתן כהנא/אתר רשמי, דוברות הימין החדש
מתן כהנא. דוברות הימין החדש, אתר רשמי
מתן כהנא/אתר רשמי, דוברות הימין החדש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully