וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ישראל לפני הכול": מפלגתו של גנץ חשפה את סיסמת הבחירות

17.1.2019 / 10:28

מפלגת "חוסן לישראל" השיקה את פעילות המפלגה ברשתות החברתיות עם סיסמה חדשה וצבע ירוק זית, כיאה לרמטכ"ל לשעבר. בסרטון שפרסם בפייסבוק התייחס גנץ בהומור לביקורת על כך שטרם הציג את עמדותיו: "נראה לי שדיברתי יותר מדי"

צילום: חוסן לישראל

מפלגת "חוסן לישראל" בראשות בני גנץ השיקה היום את הפעילות של המפלגה ברשתות החברתיות וחשפה את סיסמת הבחירות "ישראל לפני הכול", בלוגו בצבע ירוק זית, כיאה לרמטכ"ל לשעבר. במקביל להשקת עמוד פייסבוק, חשבון טוויטר וחשבון באינסטגרם, גנץ העלה סרטון ראשון בכיכובו.

"בשבילי ישראל לפני הכל. הצטרפו אלי ונצא לדרך חדשה. כי צריך אחרת ונעשה אחרת", אומר גנץ בסרטון, שבסופו הוא אומר: "נראה לי שדיברתי יותר מדי". בכך הוא התייחס בהומור לכאורה לביקורת על כך שטרם התבטא פומבית או הציג עמדות כמעט באף נושא.

בחירות 2019 - עוד בנושא:
יאיר נתניהו נגד גדעון סער: "אשתו שמאלנית קיצונית"
פנייה למפלגת העבודה: הפסיקו פרסום הספר של גבאי במסגרת תעמולת בחירות
עוזבים את העבודה: איתן ברושי וחיליק בר הודיעו על פרישה

ישראל לפני הכל
חוסן לישראל בראשות בני גנץ משיקה את הפעילות ברשתות החברתיות וחושפת את ססמת הבחירות, 17 בינואר 2019. ראובן קפוצ'ינסקי,
ישראל לפני הכל חוסן לישראל בראשות בני גנץ משיקה את הפעילות ברשתות החברתיות וחושפת את ססמת הבחירות, 17 בינואר 2019/ראובן קפוצ'ינסקי

מדובר בפעילות ראשונה בקמפיין של גנץ, שטרם נתן הצהרה פומבית על מטרותיו, עמדותיו וכוונותיו, אך כבר זוכה ל-12-13 מנדטים בסקרים ולאחוזי התאמה גבוהים לראשות הממשלה. בשבועות האחרונים הוזכרו כמה שמות פוטנציאליים המועמדים להתברג ברשימה של גנץ, בהם העיתונאית מיקי חיימוביץ, סגן ראש עיריית תל אביב לשעבר אסף זמיר, ראש מועצת שער הנגב לשעבר אלון שוסטר וראש עיריית ירוחם לשעבר מיכאל ביטון.

גנץ מקיים קשר גם עם הרמטכ"ל לשעבר גבי אשכנזי, שעדיין לא החליט אם להיכנס למערכת הפוליטית, וכן נמצא במגעים עם יו"ר יש עתיד יאיר לפיד וח"כ אורלי לוי אבקסיס העומדת בראש מפלגת "גשר" על חבירה לריצה משותפת, אך עד כה לא הושגו הסכמות. לפי ההערכה במערכת הפוליטית, הסכמות על חיבורים בגוש המרכז-שמאל יתקבלו רק קרוב מאוד למועד סגירת הרשימות, ב-21 בפברואר.

במקביל לגנץ, גם יו"ר יש עתיד יאיר לפיד שיחרר סרטון קמפיין ראשון בכיכובו, תחת הססמה "את מה שקילקלו אנחנו נתקן" שבו לפיד גורס וזורק לזבל שורה של תוכניות וחוקים שנויים במחלוקת של ממשלת נתניהו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מפלגת חוסן לישראל בראשות בני גנץ השיקה  את הפעילות ברשתות החברתיות וחשפה את ססמת הבחירות שלה- ישראל לפני הכל. אתר רשמי
"נראה לי שדיברתי יותר מדי". גנץ בסרטון/אתר רשמי

הסרטון שהפיץ לפיד

עריכה: תומר לוי

מוקדם יותר השבוע גנץ התבטא לראשונה בנושא פוליטי והתייחס לחוק הלאום. "אעשה כל שביכולתי כדי לפעול לתיקון חוק הלאום", אמר במפגש עם פעילי המטה לתיקון החוק. "יש לנו ברית דמים, אבל יותר מכך, יש לנו ברית חיים". בתגובה, בליכוד אמרו כי הוא שמאל "בדיוק כמו לפיד", וגם במפלגת "הימין החדש" אמרו דברים ברוח דומה: "אמירתו הראשונה מבהירה - גנץ חבר לשמאל".

במפלגת חוסן לישראל הגיבו להודעת הימין החדש ופרסמו ציוץ של שר החינוך נפתלי בנט מחודש יולי 2018, שבו הוא עצמו אמר כי חוק הלאום פוגע בעדה הדרוזית, ויש דרך לאחות את הקרע. לאחר המתקפה מסרה המפלגה כי "הם ירו בגב של אחינו הדרוזים, ואנחנו נרפא".

בעקבות דבריו של גנץ אמרה יו"ר התנועה ציפי לבני כי תיקון חוק הלאום הוא "משימה ראשונה לאחר הבחירות". יו"ר מפלגת העבודה אבי גבאי אמר גם הוא כי יש להוסיף "שוויון" לחוק הלאום וקרא לגנץ להתחייב לא לשבת בממשלת נתניהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully