וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלנט ממשיך לתקוף את גנץ: "שמונה מילים ופוסטר - לא תחליף לדרך"

באירוע שבתרבות אמר גלנט כי דבריו של הרמטכ"ל לשעבר "יהירים ולא במקומם" בטענה שהוא "מגיע עם אפס ניסיון ואומר שנדרשת הנהגה אחרת, קצת צניעות". השר קרא: "בעבר תמכתי בו בקרב על הרמטכ"לות והתחרטתי בגלל מדחת יוסף"

גלנט נגד גנץ: "שמונה מילים ופוסטר הם לא תחליף לדרך"/צילום: טל קטקו, עריכה: איתי עמרם

השר יואב גלנט המשיך היום (שבת) במתקפה את הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ, ואמר כי "שמונה מילים ופוסטר הם לא תחליף לבחירת דרך". זאת, לאחר שגנץ השיק השבוע את סיסמת הבחירות שלו, "ישראל לפני הכול".

גלנט, שפרש מכולנו ויתמודד בפריימריז הקרובים בליכוד, התעמת בתחילת החודש עם גנץ ואמר כי "אלפי קצינים יודעים למה הוא שותק". בדבריו באירוע שבתרבות בשוהם קרא היום גלנט לגנץ לגלות "קצת צניעות" ואמר כי "יש מידה מסוימת של תמימות בניסיון להגיע להנהגה לאומית עם אפס ניסיון בתחומים שבהם אנחנו עוסקים. זה לא במקום. אני לא באתי למערכת הפוליטית ואמרתי 'אם לא תתנו לי אז' או 'נדרשת הנהגה אחרת'. אני חושב שאלו דברים יהירים והם לא במקומם".

עוד בוואלה! NEWS:
להתחבר לשלטון - או להחליף אותו: הדילמה של השתקן בני גנץ
בני גנץ "חבר לשמאל"? רוב הציבור חושב אחרת | סקר וואלה! NEWS
"ישראל לפני הכול": מפלגתו של גנץ חשפה את סיסמת הבחירות

שר הבינוי והשיכון יואב גלנט הוועידה להתחדשות עירונית. ארז עוזיר,
"דבריו של גנץ יהירים ולא במקומם". גלנט/ארז עוזיר

גם שר המדע אופיר אקוניס (הליכוד) תקף את גנץ ואמר בשבתרבות ברעננה ואמר ש"שתיקה אינה מדיניות ואינה מנהיגות. הציבור לא מעריך טשטוש והסתרת עמדות ואי אמירה בנושאים שעומדים על סדר היום הציבורי לא יביאו איש להישגים בבחירות".

השר איוב קרא, שדיבר בשבתרבות בבאר שבע, הצטרף למתקפה על גנץ: "בעבר תמכתי בו בקרב על הרמטכ"לות. כל הסיפור של צוק איתן ומדחת יוסף, הוא הכניס נגמשים לא ממוגנים. התחרטתי". הביקורת על גנץ בעקבות פרשת מדחת יוסף גברה השבוע לאחר שהרמטכ"ל לשעבר אמר כי יעשה כל שביכולתו לתיקון חוק הלאום במפגש עם פעילים מהעדה הדרוזית, בהצהרה פוליטית ראשונה מתחילת הבחירות. קרא הוסיף כי גנץ "לא התנצל ולא אמר כלום" והבהיר כי הוא "לא איום פוליטי על הליכוד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מנהיגי המחאה הדרוזית נגד חוק הלאום מול ביתו של בני גנץ, 14 בינואר 2019. מגד גוזני, הארץ, אתר רשמי
גנץ עם מנהיגי המחאה הדרוזית נגד חוק הלאום/אתר רשמי, מגד גוזני, הארץ

על הבדיקה שנפתחה נגדו ביום שלישי ביחידת להב 433 במשטרה, שבה נבדקים בין היתר קשריו עם איש עסקים, אמר קרא: "יש כל מיני כוחות שוק שרודפים אותי. צחקו עלי יבגלל השיוך שלי. רודפים אותי בגלל הזהות שלי, נטפלים אליי".

לדברי קרא, "הרדיפה נגדי גברה אחרי חוק הלאום. במגזר הדרוזי לא היו נגד חוק הלאום. הסכמנו על מתווה שמקובל עליהם. אנחנו לא מחכים לגנץ".

קרא הוסיף כי "אם העם יצביע לנתניהו בקלפי למרות שיודע מהן העבירות, מי אנחנו שנערער?"

גבאי: "לא מתרגש מהביקורת על הספר"

יו"ר העבודה אבי גבאי התייחס למצב בסקרים ואמר כי "המנדטים שלנו מתחלקים עם המפלגה של גנץ, אבל עוד יהיו הפתעות וחיבורים. כולנו צריכים להחליט שאף אחד מאיתנו לא יישב בממשלת נתניהו".

ביום חמישי הודיע מבקר המדינה בתגובה לפניית וואלה! NEWS כי הוא יבדוק את סרטוני הקידום לספרו האוטוביוגרפי והאם הם עומדים במגבלות חוק מימון מפלגות וחוק המפלגות. הספר, שיוצא לאור בהוצאת ספרים פרטית, קודם השבוע בסרטונים שהופצו על ידי מפלגת העבודה - תוך שימוש בלוגו הרשמי של המפלגה, מה שמעורר קשיים משפטיים וחשש לשימוש אסור בכספי המפלגה. גבאי אמר היום כי "אני לא מתרגש מהביקורת על הספר. הוא חלק מהקמפיין, אין לי הכנסה ממנו".

כריכת ספרו של אבי גבאי. אנשי הדממה, אתר רשמי
המבקר יבדוק אם התבצעה עבירה על חוק מימון מפלגות. כריכת הספר של אבי גבאי/אתר רשמי, אנשי הדממה

בנוסף לכך, הח"כית ממפלגתו סתיו שפיר דיברה באירוע שבתרבות ביגור על פרשת יו"ר לשכת עורכי הדין אפי נווה, שהתפטר מתפקידו בעקבות חשד לקידום מועמדים בתמורה לשוחד מיני. "בימין שמוביל את הממשלה כבר אין ממלכתיות - הם מוכנים לשחוט את כל מוסדות הדמוקרטיה ולזהם את מערכת המשפט בשם תאוות הכח", אמרה שפיר. "הציבור מתגעגע למנהיגים שמוכנים להקריב למען העם ולא את העם - וזו המשימה שלנו בבחירות הקרובות, להילחם למען הציבור, ולהחזיר את השפיות והיושרה למדינה שלנו".

גם ח"כ מיכל רוזין (מרצ), שדיברה בשבתרבות בגבעת שמואל, התייחסה לפרשה: "שרת המשפטים שקד צריכה לקחת אחריות ולהתפטר על פרשת נוה. זה קרה במשמרת שלך. איפה האחריות? את נתת לו את הכוח. זה שלא ידעה מה קרה, לא מוריד ממנה את האחריות הציבורית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully