וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחירות 2019: הליכוד עומד מאחורי שלט החוצות עם תמונות העיתונאים

20.1.2019 / 14:15

שלושה ימים לאחר שהוצב שלט הענק סמוך למחלף גלילות עם תמונותיהם של אמנון אברמוביץ', גיא פלג, בן כספית ורביב דרוקר תחת הכיתוב "הם לא יחליטו", הבוקר נוסף המסר: "אתם תחליטו", לצד קריאה לתמוך בראש הממשלה נתניהו

קמפיין הליכוד סמוך לצומת גלילות - 20 ינואר 2019. מערכת וואלה!
"דווקא נתניהו". שלט העיתונאים של הליכוד, הבוקר/מערכת וואלה!

שלושה ימים לאחר שהוצב שלט חוצות ענק סמוך למחלף גלילות ובו תמונותיהם של עיתונאים, הבוקר (ראשון) נחשף כי הליכוד עומד מאחורי הקמפיין השנוי במחלוקת. על השלט בו נתקלו הנהגים בנתיבי איילון בסוף השבוע הוצגו תמונותיהם של אנשי חדשות 12, אמנון אברמוביץ' וגיא פלג, עיתונאי חדשות 13 רביב דרוקר ובן כספית ממעריב, תחת הכיתוב "הם לא יחליטו". הבוקר נוסף המסר: "אתם תחליטו", ובתחתית השלט נכתב: "דווקא נתניהו".

יום לפני הצבת השלט נפתח עמוד פייסבוק תחת אותו השם, בו נכתב: "את זה לא אנחנו אמרנו. כבר שנים שהתקשורת מנסה לטפטף לנו באופן שיטתי מסרים של שנאה, נגד נתניהו. אבל הם לא יחליטו".

בחירות 2019 - סיקור מיוחד בוואלה! NEWS:
ליברמן פתח קמפיין ותקף את נתניהו: "העברת הכסף לחמאס - כניעה לטרור"
נתניהו תוקף את מנדלבליט: עיתוי הריאיון הוא "חסר תקדים"
"השמאל והתקשורת רודפים את היועמ"ש": המתקפה החדשה של נתניהו

שלט "הם לא יחליטו" שהוצב בגלילות. תומר אפלבאום, "הארץ", הארץ
השלט שהוצב ביום שישי/הארץ, תומר אפלבאום, "הארץ"

במרצ מיהרו להגיב לקמפיין. כבר בסוף השבוע, יו"ר המפלגה תמר זנדברג העלתה לחשבון הטוויטר שלה תמונה "מתוקנת", ובמקום פני העיתונאים שיבצה את "הצל" יואב אליאסי, הפרשן הפוליטי של ערוץ 20 שמעון ריקלין, יאיר נתניהו ועורך הדין יורם שפטל. בנוסף לכך, בעמוד הפייסבוק של המפלגה עלה פוסט גינוי, בו המפלגה האשימה את הימין בקמפיין וכתבה: "אל תתבלבלו מהבכיינות של הימין, המטרה שלהם היא לא תקשורת מאוזנת, המטרה שלהם היא תקשורת נשלטת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

בנוסף, מרצ פנתה אתמול בטרם נחשפה זהות יוזמי הקמפיין למבקר המדינה יוסף שפירא בבטענה שהוא מהווה עבירה על חוקי הבחירות. "גוף פעיל בבחירות חייב להירשם אצל מבקר המדינה ולעמוד בהוראות הרלוונטיות בחוק", נכתב במכתב ששלחו מזכ"ל מרצ תומר רזניק ובא כוח סיעת מרצ, דרור מורג.

פוסט של מפלגת מרצ נגד קמפיין "הם לא יחליטו" 18 בינואר 2019. צילום מסך
פוסט התגובה של מרצ/צילום מסך

עוד נכתב כי הקמפיין מבצע "פעולה אסורה של גוף פעיל בבחירות, ומהווה פגיעה בשלטון החוק ובשוויון בין המועמדים. זו היא דרך פסולה לקיים פעילות תעמולה תוך הסתרת מקורות המימון. עוד נזכיר כי פעילות כאמור מהווה עבירה פלילית אשר עונש מאסר בצידה". עוד נכתב בפנייה כי המפלגה מבקשת מהמבקר לעשות שימוש "בסמכות הנתונה לו מכוח סעיף 10 ג (יג) לחוק המימון" ולדרוש מהגוף המקיים את הפעילות מידע ומסמכים לצורך קבלת דיווח מלא על הפעילות של הקמפיין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully