וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רק החזק מנצח": בני גנץ פרסם סרטונים חדשים - עם מסר ביטחוני

20.1.2019 / 16:12

מפלגת "חוסן לישראל" פרסמה ברשתות החברתיות ארבעה סרטונים חדשים, תחת הכותרת "רק החזק מנצח". בסרטונים מתגאה גנץ בחיסול רמטכ"ל חמאס ג'עברי ובחיסול מחבלי הארגון. מפלגת "הימין החדש בתגובה: "גנץ נרדם בעמידה ביחס למנהרות הטרור מעזה"

צילום: חוסן לישראל, עריכה: שניר דבוש

מפלגת "חוסן לישראל" בראשות בני גנץ פרסמה היום (ראשון) ארבעה סרטוני בחירות חדשים, כולם באורך של כ-30 שניות. באחד הסרטונים נראה כי גנץ קורץ לימין בכך שמוצג סרטון של חיסול רמטכ"ל חמאס אחמד ג'בערי לצד אמירה כי ג'בערי "הרגיש בטוח", וגנץ "חשב אחרת" וגרם לחיסולו. לאחר מכן נכתב "רק החזק מנצח".

מנגד, בסרטון אחר, נראה כי "חוסן ישראל" מנסים לפנות גם לקהל השמאל. "זו לא בושה שתהיה כמיהה לשלום, זו לא בושה שתהיה חתירה לשלום. אנחנו רוצים לשלוח את הילדים שלנו להילחם בעוד 25 שנה? לא! אבל נצטרך לעשות את זה? כנראה שכן", אמר גנץ והוסיף כי "אני לא מוכן שיהיה כאן דור שלם ללא תקווה".

לקריאה נוספת:
"ישראל לפני הכול": מפלגתו של גנץ חשפה את סיסמת הבחירות
בני גנץ "חבר לשמאל"? רוב הציבור חושב אחרת | סקר וואלה! NEWS
ההצהרה הראשונה של גנץ: "אעשה כל שביכולתי לתיקון חוק הלאום"

גנץ פרסם סרטונים חדשים: מתגאה בחיסול רמטכ"ל חמאס ומחבלים, 20 בינואר 2019. צילום מסך
בני גנץ בסרטון/צילום מסך

בתגובה, מפלגת "הימין החדש" תקפה את "חוסן לישראל" ומסרה כי "בני גנץ נרדם בעמידה ביחס למנהרות הטרור מעזה, דבר שכמעט הוביל לאסון טרור נורא. יצאנו להשמדת המנהרות ב'צוק איתן' לא בזכות בני גנץ, אלא למרות בני גנץ. דוח ועדת החקירה של מבקר המדינה קבע שבנט דחף לפעולה; בני גנץ בלם".

ביום חמישי האחרון, "חוסן לישראל" השיקה את הפעילות של המפלגה ברשתות החברתיות וחשפה את סיסמת הבחירות "ישראל לפני הכול", בלוגו בצבע ירוק זית, כיאה לרמטכ"ל לשעבר. במקביל להשקת עמוד פייסבוק, חשבון טוויטר וחשבון באינסטגרם, גנץ העלה סרטון ראשון בכיכובו. "בשבילי ישראל לפני הכל. הצטרפו אלי ונצא לדרך חדשה. כי צריך אחרת ונעשה אחרת", אומר גנץ בסרטון, שבסופו הוא אומר: "נראה לי שדיברתי יותר מדי". בכך הוא התייחס בהומור לכאורה לביקורת על כך שטרם התבטא פומבית או הציג עמדות כמעט באף נושא.

(עדכון ראשון: 16:08)

עוד באותו נושא

להתחבר לשלטון - או להחליף אותו: הדילמה של השתקן בני גנץ

לכתבה המלאה

הסרטונים של גנץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully