וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנץ תוקף את נתניהו: "התרברבות בפעילות ביטחונית סודית - חציית קו"

יו"ר חוסן לישראל מתח ביקורת על כך שראש הממשלה חושף בהתבטאויותיו פעולות ביטחוניות שאמורות לדבריו להישאר חשאיות, ואף רמז כי הוא עושה בהן שימוש לצרכי תעמולה. "שימוש בקודש הקודשים הביטחוני שלנו לצורכי קמפיין הוא חציית קו אדום שחייבת להסתיים מיד"

צילום: הליכוד

יו"ר חוסן לישראל בני גנץ תקף הערב (רביעי) את ראש הממשלה בנימין נתניהו, על כך שלדבריו שבר את מדיניות העמימות בכל הקשור לפעילויות ביטחוניות. "ראש הממשלה נתניהו, אנחנו שנינו פטריוטים ועכשיו מתמודדים האחד מול השני", פנה גנץ לנתניהו בכנס ראשי המטות של חוסן לישראל ותל"ם. "אני מבקש ואני דורש - ישנו מעשה אחד שחייב להיות אסור בתכלית האיסור - הפגיעה בקוד החשאיות הביטחונית וההתרברבות בפעילות הסודית של צה"ל"

לדברי גנץ, מעשים מסוג זה עלולים לסכן את חיילי צה"ל ואף רמז כי נתניהו עושה שימוש בנושאי ביטחון לצורך תעמולת בחירות. "השימוש בקודש הקודשים הביטחוני שלנו לצורכי קמפיין הוא חציית קו אדום שחייבת להסתיים מיד", הוסיף הרמטכ"ל לשעבר גנץ.

בחירות 2019 - סיקור מיוחד בוואלה! NEWS:
יו"ר הבית היהודי: החיבור עם האיחוד הלאומי יושלם בקרוב
"בלי אבא ואבא": הכרזה, העצבים והתשובה המפותלת של אלי ישי
"אם צריך יספרו כל קלפי שוב": רה"מ מגיב לראשונה על אי הסדרים

השקת קמפיין חוסן לישראל בראשות בני גנץ, גני התעורכה, תל אביב 29 בינואר 2019. ראובן קסטרו
גנץ בהשקת הקמפיין, לפני כשבועיים/ראובן קסטרו

גנץ התייחס בין היתר לכמה התבטאויות של נתניהו בשבועות האחרונים בהן חשף את פעילות צה"ל בסוריה, האחרונה שבהן אתמול לפני ההמראה לוורשה כשראש הממשלה אישר שישראל תקפה בקוניטרה, למרות שצה"ל והצנזורה שמרו עד אז על עמימות. נתניהו עצמו התייחס היום לביקורת הזו בשיחה עם כתבים בפמלייה בוורשה ואמר כי "מה שאנחנו עושים זה דוחקים את איראן מסוריה. אנחנו מחויבים לעשות את זה ונמשיך לעשות את זה. יש בהירות במדיניות והעשייה, אנחנו לא מסתירים את זה מאף אחד".

מהליכוד נמסר בתגובה: "האחרון שיכול להטיף מוסר זה בני גנץ שהודה בקולו שסיכן את חייהם של לוחמי גולני למען הפלסטינים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully