וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורלי לוי אבקסיס חשפה את רשימתה: "זה הזמן להצטרף אלינו"

20.2.2019 / 17:44

יו"ר מפלגת גשר פרסמה מועמדים שישובצו ברשימתה ובהם פרופ' יפעת ביטון, חגי רזניק, מנכ"ל משרד השיכון לשעבר ודדי פרלמוטר - סגן נשיא אינטל העולמית לשעבר. "הבטחתי שגשר תציג רשימה מרשימה, איכותית ומגוונת של שליחי ציבור אמיתיים"

צילום: מפלגת גשר

יו"ר גשר מפלגת גשר ח"כ אורלי לוי-אבקסיס חשפה היום (רביעי) את רשימתה לבחירות הקרובות לכנסת. המועמדים הוצגו לפי סדר אלפאבתי ובהם עו"ד גלעד סממה, מנכ"ל המשרד לאזרחים וותיקים לשעבר. דדי פרלמוטר - סגן נשיא אינטל העולמית לשעבר, יזם ופעיל חברתי. חגי רזניק, מנכ"ל משרד השיכון לשעבר, פרופ' יפעת ביטון, משפטנית ופעילה חברתית ואיש החינוך חגי לביא.

בנוסף, הוצגו גם ד"ר דן שחם, דיפלומט בשירות החוץ, שגריר לשעבר, כרמן אלמקייס - אקטיביסטית ופעילה חברתית. ד"ר ליאת יקיר - מתמחה בגנטיקה ופעילה לקידום נשים ומיכל הירש-נגרי - מנכ"ל עיריית רעננה לשעבר.

לוי-אבקסיס אמרה לאחר הצגת המועמדים כי "הבטחתי שגשר תציג רשימה מרשימה, איכותית ומגוונת של שליחי ציבור אמיתיים. רשימה של אנשים שיקומו בכל בוקר כדי לתקן את השיטה ולשנות את סדרי העדיפויות לטובתכם. זה הזמן להתעורר ולהצטרף אלינו".

בחירות 2019 - סיקור מיוחד בוואלה! NEWS:
סקר וואלה! NEWS | יממה לסגירת הרשימות: גוש הימין מאבד את היתרון
"הימין החדש" ביקשו את האות נ', "גשר" ויתרה על תורה | כל העדכונים מהגשת הרשימות

אורלי לוי אבוקסיס, מסעדת הקנטה, ת"א 22 בינואר 2019 (לאייטם של דנה ירקצי - בחירות). ראובן קסטרו
"אנשים שיקומו בכל בוקר כדי לתקן את השיטה". לוי אבקסיס/ראובן קסטרו

‏מוקדם יותר יתרה מפלגתה של לוי אבקסיס, שהייתה אמורה להתייצב הבוקר בפני ועדת הבחירות בכנסת כדי להגיש את רשימתה לכנסת ה-21, ויתרה על מקומה, בעקבות השיחות שעדיין מתנהלות עם מפלגת "חוסן לישראל" של בני גנץ לטובת איחוד של שתי המפלגות בבחירות הקרובות. גורמים המעורים במשא ומתן אמרו הבוקר כי המשא ומתן מאוד איטי, ולא ברור עד כמה הוא ריאלי.

לפי גורמים פוליטיים, במפלגת חוסן לישראל הציעו פתרון יצירתי שיאפשר חיבור גם ללוי אבקסיס וגם ליאיר לפיד. עד כה, ההערכה הייתה כי צירופה האפשרי של לוי אבקסיס מנטרל הלכה למעשה את החיבור בין לפיד לגנץ, היות שיו"ר "גשר" לא יכולה לרוץ בבחירות עם חברי כנסת מכהנים או מפלגה ותיקה. על פי הפתרון האפשרי, ייחתם הסכם עם גשר, ואם לאחר מכן ייסגר הסכם עם לפיד - לוי תהיה שרה בלי להיות חברת כנסת. בתוך כך, הרמטכ"ל לשעבר גבי אשכנזי מעורב גם במגעים ומנסה לסייע בחיבור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully