וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיא חדש של 47 מפלגות: נסגרה הגשת רשימות המועמדים לכנסת

21.2.2019 / 23:59

אחרי שהמגעים לאיחודים נמשכו עד כמעט לדקות האחרונות, נציגי המפלגות השונות הגיעו לכנסת כדי להגיש את רשימות המתמודדים בבחירות לכנסת ה-21. בין היתר הגיעו נציגי המפלגה המאוחדת כחול לבן, הליכוד הגישו רשימה משותפת למניעת עתירה נגד שריוני הבית היהודי

צילום: שלומי גבאי, עריכה: איתי עמרם

הגשת רשימות המועמדים לכנסת ה-21 נסגרה הערב (חמישי). נציגי כחול לבן הגישו הערב את רשימת מועמדי המפלגה המאוחדת של חוסן לישראל בראשות בני גנץ, תל"ם בראשות משה יעלון, יש עתיד בראשות יאיר לפיד וכן הרמטכ"ל לשעבר גבי אשכנזי. הליכוד מסרו רשימה משותפת עם מפלגת אח"י, שכוללת את נציג הבית היהודי הרב אלי בן דהן, כדי לעקוף את העתירות נגד שיריוני נתניהו.

עוד הגיעו להירשם בוועדת הבחירות מפלגות העבודה, כולנו, מרצ וגשר בראשות אורלי לוי-אבקסיס, לאחר שאתמול ויתרה המפלגה על תורה בניסיון לתת סיכוי למגעים בין מפלגתה למפלגתו של בני גנץ לאיחוד אפשרי. וכן, הבית היהודי-האיחוד הלאומי ואלי ישי שפחות משעה לסגירת הרשימות עוד התקיימו ביניהם מגעים מתקדמים לאיחוד.

אתמול הגישו הימין החדש בראשות נפתלי בנט ואיילת שקד ויהדות התורה בראשות סגן השר יעקב ליצמן וח"כ משה גפני.

במהלך היומיים האחרונים נרשמו בוועדת הבחירות המרכזית 47 מפלגות ובכך נרשם שיא חדש. המספר הגבוה ביותר של רשימות עד כה היה 34, בכנסת ה-18.

בחירות 2019 - סיקור מיוחד בוואלה! NEWS:
הרשימה של גל הירש והמפלגה עם המועמד האחד: החלה הגשת הרשימות לכנסת
גנץ, לפיד, יעלון ואשכנזי: הרשימה המלאה של "כחול לבן" נחשפת
אלדד יניב לא ירוץ בבחירות: "הזדמנות לסיום שלטונו של נתניהו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully