וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הציוץ הראשון של רוסו, ההבהרה של לפיד | עדכוני בחירות

כתבי וואלה! NEWS

26.2.2019 / 12:59

אחרי פניית יו"ר ועדת הבחירות, אלוף (מיל') טל רוסו מגיב לראשונה. יאיר לפיד פרסם הבהרה בעקבות המתקפה בעבודה. בישראל ביתנו מפנים אצבע מאשימה לעבר חברי הקבינט בעקבות הפרסום בוואלה! NEWS. עדכונים שוטפים

ככל שמועד הבחירות מתקרב, רצף ההתרחשויות בזירה הפוליטית הולך ונעשה צפוף. מערכת וואלה! NEWS עוקבת מקרוב אחר ההתפתחויות השונות בדרך לקלפי. כל ההתבטאויות, המהלכים, האיחודים, המתקפות והתגובות של השחקנים המרכזיים ומטות המפלגות - במקום אחד.

טל רוסו מצטרף למפלגת העבודה, מסע"ת בית המפלגה, ת"א 20 בפברואר 2019. ראובן קסטרו
תגובה ראשונה. רוסו/ראובן קסטרו

15:16

אלוף (מיל') טל רוסו פתח חשבון בטוויטר והתייחס לראשונה לפניית ראש ועדת הבחירות, השופט חנן מלצר, להסביר את סוגיית הצינון לקראת הבחירות לכנסת. "בטוויטר כבר 5 דקות. משוחרר כבר 5 שנים", צייץ.

13:33

ח"כ עודד פורר (ישראל ביתנו) תקף את החברים בקבינט המדיני ביטחוני בעקבות הפרסום בוואלה! NEWS על טענותיהם של גורמים מדיניים, לפיהן ראש הממשלה ביקש למצוא מקור תקציבי שיאפשר העברת כספים לתשלום משכורות לחמאס ברצועת עזה בצל החשש מהסלמה. "זו פארסה", אמר פורר. "שרי הקבינט שמדברים בכל מקום אפשרי נגד הטרור, יושבים צמודים חזק מאוד לכיסאות שלהם ובמקום להכריע את חמאס, משקשקים מפחד ומחפשים כל דרך להעביר מימון בנוסף ל-90 מיליון הדולר במזומן שכבר אישרו להעביר לטרוריסטים".

עודד פורר, ישראל ביתנו. אתר רשמי
מתקפה נגד חברי הקבינט. פורר/אתר רשמי

09:00

במערכת הפוליטית מגנים בתקיפות את תקיפת הרב גבריאל דוידוביץ', רבה הראשי של ארגנטינה בביתו שבבואנוס איירס. ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר כי הוא "שולח החלמה מהירה לרב הראשי של ארגנטינה הרב גבריאל דוידוביץ' ולרעייתו שהותקפו באכזריות פרועה. יו"ר מפלגת ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן קרא ליהודים לעלות לישראל בעקבות גל האנטישמיות. יו"ר העבודה, אבי גבאי אמר בתגובה לאירוע תקיפת הרב בארגנטינה כי "אנחנו אתכם במאבק באנטישמיות, בכל מקום שבו ינסו החשוכים לפגוע בנו. האנטישמיות האלימה מרימה ראש. איחולי החלמה לרב הראשי של ארגנטינה, גבריאל דוידוביץ' וחיבוק לחברי הקהילה". שר הפנים, אריה דרעי, (ש"ס) אמר כי האנטישמיות מרימה ראש במדינות אירופה, בארה"ב והלילה הרימה את ראשה האפל בארגנטינה. "אדרוש הבוקר ממשלת ארגנטינה לפעול בכל האמצעים כדי ללכוד את התוקפים ולהגן על יהודי ארגנטינה".

יאיר לפיד בהכרזה על הצטרפותה של אורנה ברביבאי ל"יש עתיד", בית סוקולוב, 1 בינואר 2019. שלומי גבאי
פרסם הבהרות. לפיד/שלומי גבאי

10:11

אחרי שספק ביקורת מכמה מחבריה, יאיר לפיד מוסיף את מפלגת העבודה לממשלת האחדות שהוא שואף להקים. לפיד אמר את הדברים אחרי שברשת ב' פורסמו הקלטות בהם טען כי לאחר הבחירות מפלגתו תפנה לליכוד להקמת ממשלה. "‏למען הסר ספק אחרי כל הספינים והשקרים: המטרה של כחול-לבן היא לנצח בבחירות ואז נעשה כל מאמץ להקים ממשלת אחדות לאומית עם המפלגות הציוניות ובראשן הליכוד (בעידן של אחרי נתניהו) והעבודה", צייץ בחשבון הטוויטר שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully