וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפלגת "אחי ישראלי" הודיעה כי לא תתמודד בבחירות הקרובות

26.2.2019 / 22:46

המפלגה, בראשות עדינה בר שלום, פרסמה הודעה בה נכתב כי "מתוך אחריות לקהל הבוחרים, החליטה מועצת המפלגה שלא להתמודד בבחירות לכנסת ה-21", אך ציינו כי ימשיכו לקדם את ערכיהם "תוך בירור וגיבוש הסכמות משותפות ומתן מקום לשונות הקיימת בחברה הישראלית"

עדינה בר שום בכנס יהדות, מאי 2015. ניב אהרונסון
"לאור המציאות הפוליטית המתהווה בימים האחרונים ומתוך אחריות לקהל הבוחרים". יו"ר המפלגה עדינה בר שלום/ניב אהרונסון

מפלגת "אחי ישראלי" ובראשה עדינה בר-שלום, החליטה שלא להתמודד בבחירות הקרובות לכנסת ה-21. בהודעה שהוציאה המפלגה, נאמר כי "לאור המציאות הפוליטית המתהווה בימים האחרונים ומתוך אחריות לקהל הבוחרים, החליטה מועצת המפלגה שלא להתמודד בבחירות לכנסת ה-21. מפלגת אחי ישראלי תמשיך לקדם את ערכיה ובראשם שיח מכבד ומאחד המאפשר לדון במחלוקות בדרך של בירור וגיבוש הסכמות משותפות ומתן מקום לשונות הקיימת בחברה הישראלית". עוד נכתב בהודעה כי "אנחנו מחוייבים להמשיך לפעול למימוש הרעיונות של מפלגת אחי ישראלי, ולתוכנית העבודה שכתבנו בשנים האחרונות בתחומי החינוך, החברה, הבריאות והחיים המשותפים".

בשבוע שעבר הודיעה המפלגה כי תרוץ בבחירות גם אם לא יבשילו המגעים לאיחוד עם יו"ר חוסן לישראל בני גנץ. המפלגה הודיעה כי היא "מנהלת מגעים נמרצים עם מפלגת חוסן לישראל בראשות בני גנץ ומפלגות אחרות על האפשרות להתמזג, אך החליטה לרוץ לבחירות בכל מקרה".

בחירות 2019 - סיקור מיוחד בוואלה! NEWS:
עם גנץ או בלעדיו: מפלגת אחי ישראלי הודיעה - "נרוץ בבחירות"

היו"ר שעזב לטובת גנץ

"אחי ישראלי" הוקמה כשבראשה, לצד בר שלום, עמד ראש עיריית ירוחם לשעבר מיכאל ביטון, שבחודש דצמבר האחרון פרש לטובת מפלגתו של גנץ, אז שובץ בה במקום השישי. במקומו נבחר האלוף (במיל') גדעון שפר שיוביל את המפלגה לצדה של בר שלום. בנוסף לבר שלום ולשפר, בין מייסדי מפלגת "אחי ישראלי" היו האלוף (במיל') גדעון שפר, דוברת צה"ל לשעבר רות ירון והיזם דב מורן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully