וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרחיב את מעגל: נתניהו קיים פגישת קמפיין ראשונה עם בכירי הליכוד

1.3.2019 / 15:49

בפגישה נדונו מסרי ההסברה והראיונות בתקשורת והנושאים המרכזיים שעל סדר היום במערכת הבחירות. מדובר בפעם הראשונה מאז שהתחיל הקמפיין שנתניהו מקיים התייעצות עם בכירי המפלגה שעד כה מודרו ממטה הבחירות והקמפיין המנוהל על ידי נתניהו, מקורביו, ובנו יאיר

צילום: מפלגת הליכוד

ראש הממשלה בנימין נתניהו קיים היום (שישי) פגישת קמפיין ראשונה עם בכירים בליכוד, במסגרתה נדונו מסרי ההסברה והראיונות בתקשורת והנושאים המרכזיים שעל סדר היום במערכת הבחירות. מדובר בפעם הראשונה מאז שהתחיל הקמפיין שנתניהו מקיים התייעצות עם בכירים בליכוד, שעד כה מודרו ממטה הבחירות והקמפיין המנוהל על ידי צוות מצומצם של מקורבים לנתניהו, נתניהו עצמו ובנו יאיר.

אתמול, אחרי החלטת היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט בדבר הגשת כתב אישום נגד ראש הממשלה, בכפוף לשימוע, לשכת נתניהו זימנה את בכירי הליכוד לפגישה, שהתקיימה במעון ראש הממשלה ברחוב בלפור בבירה. בפגישה נכחו השרים יובל שטייניץ, אופיר אקוניס, גלעד ארדן ויואב גלנט, ראש הקואליציה דוד אמסלם, חברי הכנסת דוד ביטן, יואב קיש ואמיר אוחנה, וכן ניר ברקת, ראש עיריית ירושלים לשעבר המתמודד אף הוא עם רשימת הליכוד.

בחירות 2019 - סיקור מיוחד בוואלה! NEWS:
בצל החלטת היועמ"ש: הליכוד ישיקו את קמפיין הבחירות בשבוע הבא
הקנס על הדלפה - מאה אלף שקל: הליכוד מחריף את המשמעת בקמפיין

ראש הממשלה בנימין נתניהו בתגובה אחרי הודעה על כתב אישום נגדו, 28 בפברואר 2019. רויטרס
מפגש ראשון עם בכירי המפלגה. נתניהו/רויטרס

בימים הקרובים נתניהו מתכוון לקיים פגישות עם קבוצות נוספות של ח"כים ושרים, במטרה לרתום אותם לקמפיין, וכן יקיים אירוע ראשון שבו ישתתפו כל חברי הרשימה.

בשונה משאר המפלגות, שכבר קיימו אירועים להצגת רשימות המועמדים בשבועות האחרונים, בלשכת נתניהו דחו את האירוע עד כה, בין היתר כדי להימנע מחגיגה משותפת עם מי שנחשב ליריבו גדעון סער, והצליח להתברג בעשירייה הראשונה בבחירות המקדימות במפלגה. עם זאת, בצל החלטת היועץ המשפטי לממשלה והקמת מפלגת כחול לבן שמאיימת לנגוס בכוחה של המפלגה, פעילים ובכירים בליכוד מגבירים את המאמצים לגשר ולהביא 'סולחה' בין השניים.

עוד באותו נושא

היועמ"ש הכריע: נתניהו נאשם בשוחד, מרמה והפרת אמונים | כתב החשדות

לכתבה המלאה
גדעון סער מצביע בפריימריז הליכוד, גני התערוכה, 5 בפברואר 2019. ראובן קסטרו
מאמצים להוביל לסולחה. גדעון סער/ראובן קסטרו

בימים האחרונים נודע לוואלה! NEWS כי עובדי צוות קמפיין הליכוד הוחתמו על מסמך סודיות שכולל הסכמה לבדיקת פוליגרף והתחייבות לתשלום קנס בגובה מאה אלף שקלים על הדלפות מידע, במהלך הקמפיין וגם אחריו. מדובר בדרישה חריגה שנועדה לשמור על מידור בקמפיין הליכוד. דובר הליכוד יונתן אוריך סירב להתייחס לדברים ואמר כי "איננו מתייחסים בתקשורת לצוות קמפיין הליכוד".

בשונה ממערכת בחירות אחרות, ובשונה ממפלגות אחרות, ראש הממשלה נתניהו לא נעזר במשרדי אסטרטגיה וקמפיין חיצוניים. במערכת הבחירות הנוכחית, קמפיין הליכוד מנוהל בעיקר על ידי דוברים ואנשי מקצוע שמקורבים אליו. מנהל הקמפיין הוא עופר גולן, שמשמש כדובר האישי של משפחת נתניהו, ויחד איתו עובדים אוריך, שמשמש דוברו הפוליטי של ראש הממשלה, וטופז לוק מצוות הניו-מדיה של נתניהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully