וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבאי: "ילדי הדרום משלמים על הפחדנות של נתניהו" | עדכוני הבחירות

כתבי וואלה! NEWS

7.3.2019 / 12:33

יו"ר העבודה תקף את נתניהו ואת מדיניותו במהלך סיור בעוטף עזה. בכחול לבן הגיבו להמלצת המשטרה להאשים את ח"כ ביטן וטענו כי "הכוורת של נתניהו נגועה בשחיתות". דוברה של מירי רגב עוזב את תפקידו. עדכונים שוטפים

צילום: שי מכלוף, עריכה: ליר שפיגלר

ככל שמועד הבחירות מתקרב, רצף ההתרחשויות בזירה הפוליטית הולך ונעשה צפוף. מערכת וואלה! NEWS עוקבת מקרוב אחר ההתפתחויות השונות בדרך לקלפי. כל ההתבטאויות, המהלכים, האיחודים, המתקפות והתגובות של השחקנים המרכזיים ומטות המפלגות - במקום אחד.

יו"ר העבודה אבי גבאי והמועמד טל רוסו בעוטף עזה, 7 במרץ 2019. שי מכלוף
גבאי עם טל רוסו בעוטף עזה, היום/שי מכלוף

14:10

יו"ר העבודה אבי גבאי אמר במהלך סיור בעוטף עזה היום כי "ילדי הדרום משלמים את מחיר הפחדנות הפוליטית של נתניהו". לדבריו, "נגן על תושבי העוטף ונפגע בכל מי שיפגע בנו מייד ובתקיפות אבל נבצע את הצעדים שנדרשים על מנת לפתור את הבעיה לטווח ארוך. התפיסה שלנו - להילחם בחמאס ובג'יהאד ביד אחת ובשניה להילחם על מנת לשפר את מצבם הכלכלי של תושבי הרצועה. ראש הממשלה נמנע מיוזמה ומחפש לרצות את הכהניסטים והקיצוניים שלו. ראש הממשלה מפחד ממה שיכתבו עליו בפייסבוק גם במחיר של העתיד של תושבי העוטף. ראש ממשלה שמעדיף לרצות את בנט והקיצוניים גם במחיר של בניית החמאס, במחיר של העברת מזוודות דולרים לחמאס שמתחזק בעזה ויתחזק לאחר מכן גם ביהודה ושומרון. מי שלא פותר בעיות כשהן קטנות משלם בסוף לחמאס בדולרים ובמזוודות. ממשלת נתניהו מפקירה את תושבי הדרום ולא עושה דבר כדי למנוע את הסבב הבא, והוא מעבר לפינה". (יניר יגנה)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

14:05

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס לביקורת נגד הפרשן הפוליטי של גלי צה"ל, יעקב ברדוגו, בגין השמעת עמדות פוליטיות בשידור נגד כחול לבן. נתניהו כתב בחשבון הטוויטר שלו כי "בגלי צה"ל יש שדרן אחד שלא מוכן ליישר קו עם השמאל והברנז'ה. הוא מפריע לשידורי התעמולה היומיים של רינו צרור, רזי ברקאי ואחרים בעד מפלגת השמאל של לפיד גנץ, אז הם מפעילים לחץ אדיר כדי לסלק אותו מהתחנה. זה לא יקרה - יש גבול למשטרת המחשבות ולסתימת הפיות של השמאל. אנחנו לא בצפון קוריאה. אם לא יהיה ביטוי גם לימין - אין לגל"צ זכות קיום". (טל שלו)

13:50

אלי סבתי, דוברה של שרת התרבות והספורט מירי רגב הודיע היום כי יסיים את תפקידו בעוד חודש לאחר כשנתיים וחצי. סבתי יסיים את תפקידו לאחר הבחירות לכנסת ה-21, במהלך החודש הבא. בלשכת רגב הכחישו כי קיים קשר בין סיום תפקידו של סבתי לבין הפרסום בוואלה! NEWS על כך שסייע לטוענת להטרדה מינית נגד בני גנץ לפרסם את סיפורה בתקשורת. (טל שלו)

אביגדור ליברמן באירוע שבתרבות בחדרה, 23 בפברואר 2019. שלומי גבאי
ליברמן/שלומי גבאי

12:25

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן בירך בדף הפייסבוק שלו על פסילת רשימת בל"ד על ידי ועדת הבחירות אמש. "פסילתה של בל"ד ע"י ועדת הבחירות המרכזית מהתמודדות לכנסת היא צעד חשוב מאוד. מדובר בארגון טרור ולא במפלגה פוליטית. מייסד המפלגה, עזמי בשארה, נמלט מישראל לאחר שנחשד בריגול ובסיוע לחיזבאללה במהלך מלחמת לבנון השנייה ושוהה כיום בקטאר. יורשו ג'מאל זחאלקה ישב בכלא הישראלי על עבירות ביטחון כבר בשנות ה-70. בסאל גטאס יושב כעת בכלא, בגין הברחת טלפונים למחבלים בכלא. מה עוד צריך כדי לפסול סופית את בל"ד מהתמודדות לכנסת ישראל? אני מצפה מבג"ץ שהפעם ידחו את עתירת בל"ד על הסף ולא יאפשרו את כניסתו של הגיס החמישי לכנסת". (אור רביד)

12:25

מפלגת כחול לבן הגיבה לפרסום ההמלצה להגיש כתב אישום נגד ח"כ דוד ביטן (הליכוד). מהמפלגה נמסר: "שוב שוחד, שוב מרמה, שוב הפרת אמונים. עוד אחד ממקורבי מקורביו של נתניהו יאלץ להתמודד עם המלצות משטרה חמורות ביותר. כמעט כל ה'כוורת' של נתניהו חשודה, נחקרת, נאשמת. רוח השחיתות - היא רוח המנהיגות. הגיע הזמן למנהיגות אחרת שבשבילה ישראל לפני הכל. הגיע הזמן לשינוי ואנחנו נביא אותו".

10:56

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי ויו"ר יהדות התורה יעקב ליצמן נפגשו לישיבה ממושכת בלשכתו של השר דרעי בירושלים, וסיכמו על המשך התמיכה בראש הממשלה בנימין נתניהו, ולא במועמד כחול לבן בני גנץ. "אנחנו ניכנס כגוש אחד ובאחדות משותפת רק לקואליציה שיקים נתניהו ונהיה חזקים לצידו. לא ננהל שום מו"מ ושיח לקואליציה שתכלול את יאיר לפיד בשום סיטואציה שהיא", מסרו השניים. (יקי אדמקר)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully