וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרב הקרדיט של ליברמן, גבאי חוזר לעבר של נתניהו - עדכוני הבחירות

יו"ר ישראל ביתנו האשים את נתניהו בטרפוד העברת חוק עונש מוות למחבלים, לאחר שהאחרון העלה את הסוגייה בשבעה של הרב אטינגר. גבאי האשים את נתניהו בגזענות ופרסם סרטון חדש עם ציטוט מהעבר. עדכונים שוטפים

ככל שמועד הבחירות מתקרב, רצף ההתרחשויות בזירה הפוליטית הולך ונעשה צפוף. מערכת וואלה! NEWS עוקבת מקרוב אחר ההתפתחויות השונות בדרך לקלפי. כל ההתבטאויות, המהלכים, האיחודים, המתקפות והתגובות של השחקנים המרכזיים ומטות המפלגות - במקום אחד.

12:54

יו"ר כחול לבן בירך בפתח ישיבת מפלגת כחול לבן הבוקר (רביעי) את כוחות הביטחון על תפיסת המחבל באריאל, ותקף את מדיניות הממשלה בעקבות מה שהגדיר "אובדן ההרתעה" בדרום, שלדבריו מקרין גם לשאר חלקי הארץ. "יש רפיון בפעילות מול ארגוני הטרור תחת ראש הממשלה ושר הביטחון נתניהו". הוא גם תקף את נתניהו בנוגע לגילויים החדשים בפרשת הצוללות ואמר כי "אנחנו האזרחים שמנהלים את החיים שלנו מצפים לדעת שהדברים האלו לא קורים ולכן חייבים לדאוג שזה ייחקר על ידי הגורמים הרלוונטים".

10:17

יו"ר העבודה אבי גבאי האשים היום (רביעי) את ראש הממשלה בנימין נתניהו בגזענות, זאת במסגרת קמפיין הבחירות של המפלגה. גבאי פרסם סרטון חדש ברשתות החברתיות ובו ציטוט של נתניהו משיחה עם העיתונאי מקס הייסטינגס לפני כ-40 שנה על חיילי חטיבת גולני. "הם בסדר, כל עוד יש להם קצינים לבנים", אמר. פרסום הסרטון בא לאחר שבסוף השבוע האחרון תקף גבאי את נתניהו על הדרת יוצאי עדות המזרח בתמונה של נתניהו עם בכירי הליכוד.

10:04

יו"ר האיחוד הלאומי בצלאל סמוטריץ' טען כי ייתכן שנתניהו יקים שמאל מיד לאחר הבחירות. בציוץ בחשבון הטוויטר שלו, התייחס לדבריו של גדעון סער המתמודד ברשימת הליכוד, שהבהיר כי אין לו בעיה לשבת בממשלה עם יו"ר כחול לבן בני גנץ, וכן לדבריו של גנץ בראיונות אמש. "ההתבטאויות של בני גנץ שמשאיר פתח, ההימנעות המכוונת של נתניהו מלהתחייב להקים ממשלת ימין, ועכשיו גם האמירה הזו של סער מלמדים שיש חשש כבד שאחרי הבחירות נתניהו יקים ממשלת שמאל. הוא עשה את זה עם ברק ולבני והוא יעשה את זה עכשיו עם גנץ".

08:20

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן תקף הבוקר (רביעי) את ראש הממשלה בנימין נתניהו, זאת לאחר ביקורו של האחרון בשבעה של הרב אחיעד אטינגר, שם דן בסוגיית העברת התיקון לחוק עונש מוות למחבלים. "ציינת שאם החוק עדיין לא עבר, אז אתה תדאג שהוא יעבור", תקף ליברמן בפייסבוק. "להזכירך, אתה זה שמנעת את קידומו של חוק עונש מוות, שסיעת ישראל ביתנו יזמה בכנסת היוצאת. למרות שמדובר בחוק שאנחנו יזמנו וקידמנו לאורך השנים, אם תחליט אתה לקדמו, אנו מתחייבים לתת לך את הקרדיט הבלעדי על החקיקה". הוא שב על האופן שבו ניתן להעביר את החוק והוסיף: "דם יהודי אינו הפקר. הגיע הזמן להפסיק לחפש תירוצים ולספר סיפורים לפני ואחרי הבחירות". (אור רביד)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תקף את נתניהו. ליברמן/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • בחירות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully