וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העיתונאית דנה ויס נגד יאיר נתניהו, ליברמן נגד החרדים | עדכוני הבחירות

כתבי וואלה! NEWS

24.3.2019 / 18:17

פרשנית חדשות 12 העלתה סרטון בו נראה בנו של ראש הממשלה נכנס לרכב, בו היא נשמעת מגדפת "אפס, ילד קקות". בתגובה נתניהו תקף בפייסבוק: "המסכה הוסרה". יו"ר הימין החדש פרסם ציוץ תמיכה בנתניהו בפרשת הצוללות. עדכונים שוטפים

עריכה: ניב מעוז

ככל שמועד הבחירות מתקרב, רצף ההתרחשויות בזירה הפוליטית הולך ונעשה צפוף. מערכת וואלה! NEWS עוקבת מקרוב אחר ההתפתחויות השונות בדרך לקלפי. כל ההתבטאויות, המהלכים, האיחודים, המתקפות והתגובות של השחקנים המרכזיים ומטות המפלגות - במקום אחד.

18:17

יו"ר מרצ תמר זנדברג דרשה היום (ראשון) מהיועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט לפרט אם אכן ידע שראש הממשלה בנימין נתניהו לא עירב את שר הביטחון והרמטכ"ל בעסקת הצוללות, כשם שהצהיר נתניהו במהלך ריאיון בחדשות 12. נתניהו חשף כי הגורמים היחידים שעודכנו בעניין מכירת הצוללות הגרמניות למצרים הם ראשי המל"ל, יעקב עמידרור ויעקב נגל והיועץ המשפטי לממשלה. (מאיה הורודניצ'אנו)

16:08

ראש הממשלה בנימין נתניהו מתח ביקורת היום (ראשון) נגד פרשנית חדשות 12 דנה ויס, זאת לאחר שהעלתה אמש סרטון ממטוס ראש הממשלה בו צולם רכבו של יאיר נתניהו מחוץ למטוס, וברקע היא נשמעה מגדפת אותו . הבוקר וייס מחקה את הסרטון ופרסמה התנצלות אך נתניהו תקף בתגובה בעמוד הפייסבוק שלו.

"דמיינו מה היה קורה אם עיתונאי ימני היה מדבר ככה על הבן של לפיד או גנץ", אמר נתניהו, ואף בהמשך תקף התקשורת כולה. "המסכה הוסרה ושוב התברר ש'התקשורת האובייקטיבית' היא לא יותר מתעמולת שמאל. זו אותה תקשורת שמקדמת את עלילת הדם הבזויה נגדי של לפיד-גנץ, אותה תקשורת שמסתירה את הודעת חברת הצוללות 'טיסנקרופ' שמחסלת סופית את הטענות נגדי - אותה תקשורת שמסיתה נגדי, נגד הימין ונגד משפחתי ערב-ערב בצורה השפלה והנבזית ביותר". (טל שלו, שליחת וואלה! NEWS לוושינגטון)

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
העיתונאית דנה וייס התנצלה לאחר שתועדה כשהיא מגדפת את יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, לפני המראת מטוס עם פמליית ראש הממשלה לניו יורק. וואלה! NEWS, אתר רשמי
מתוך הסרטון שהוסר/אתר רשמי, וואלה! NEWS

13:00

עו"ד איתמר בן גביר, המועמד לכנסת מטעם איחוד מפלגות הימין, פנה ליו"ר ועדת הבחירות המרכזית השופט חנן מלצר בדרישה להורות למועמדת כחול לבן, מירב כהן, להשיב כספים שגייסה לתורמים. פנייתו של בן גביר עוסקת בכספים שגייסה כהן במסגרת קמפיין מימון המונים שקיימה לאחר שהוגשה נגדה תביעת דיבה, זאת על מנת לממן את הוצאותיה המשפטיות. במכתבו, ציין בן גביר כי קיים איסור בחוק לקבל תרומות מהציבור עבור קמפיין במהלך הבחירות, וכי "החשיפה התקשורתית שלה זכתה כהן בעקבות קמפיין זה, יש בו משום קמפיין בחירות". (יקי אדמקר)

נפתלי בנט באולפן, 11 בפברואר 2019. ראובן קסטרו
בנט/ראובן קסטרו

12:25

יו"ר הימין החדש נפתלי בנט יצא נגד ראשי כחול לבן בטוויטר והתייצב לצד ראש הממשלה בנימין נתניהו. "‏האשמות לפיד-גנץ מופרכות. מכיר את נתניהו 13 שנה ואני קובע: בדיון על הצוללת השישית לא הייתה שום הסתייגות של הרמטכ"ל, נתניהו לא יפגע בביטחון ישראל למען בצע כסף", כתב בנט. "טענתנו לנתניהו היא שלא העז לגעת בשלטון בג"ץ עד שהגיעה שקד ולא הפיח רוח ניצחון במערכת הביטחון ההססנית והשבלונית". (יקי אדמקר)

הסרטון של ליברמן:

11:45

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן העלה סרטון לחשבון הטוויטר שלו העוסק בחוק הגיוס. בסרטון נראים חיילים חרדים מתפללים, ולאחר מכן מופיע ליברמן ומצהיר כי הם יכולים "גם להתפלל וגם לשרת בצבא". כמו כן, מבטיח ליברמן כי בקדנציה הבאה יעביר את חוק הגיוס "למרות העסקנים החרדים". (אור רביד)

23:25

יו"ר כחול לבן, בני גנץ, תקף בעניין פרשת הצוללות את ראש הממשלה בנימין נתניהו, ואמר: "אתה שלחת אותי לדברים סודיים, אבל לא נפתח את זה. אזרחי מדינת ישראל צריכים לסמוך על זה שראש הממשלה מתייעץ עם כל מי שצריך על העניין הזה. אבל להחליט לבד? לא להיוועץ? מצטער, נשמע לי לא סביר, נשמע לי מחייב בדיקה, תהיה התוצאה אשר תהיה". גנץ אמר את הדברים בסרטון שצולם בוושינגטון לפני ועידת איפא"ק, ובתגובה לריאיון נתניהו באולפן חדשות 12.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully