וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנט על הודעת חמאס על הפסקת האש: "רוח גבית לטרור"

25.3.2019 / 22:58

אחרי המטח לדרום והודעת הארגון השולט ברצועה על הפסקת אש עם ישראל, אמר שר החינוך כי "אין מדינה בעולם שדם אזרחיה הפקר כפי שאנו חווים בימים האחרונים". סמוטריץ': "לשוב לסיכולים הממוקדים". למרות הדיווחים, צה"ל תקף עשרות יעדי חמאס ברחבי הרצועה

עריכה: טל רזניק

שר החינוך נפתלי בנט אמר הערב (שני) כי "הפסקת אש ברגעים אלה תהיה רוח גבית לטרור". זאת, על רקע הודעת חמאס על התקדמות המאמצים המצריים להשגת רגיעה מול ישראל. בארגון אף הודיעו על כניסת הפסקת אש לתוקף, אך בכלי תקשורת פלסטיניים נמשכו הדיווחים על תקיפות צה"ל ברחבי רצועת עזה.

"אין מדינה בעולם שלא תגבה מחיר על טילים על אזרחיה, ואין מדינה בעולם שדם אזרחיה הפקר כפי שאנו חווים בימים האחרונים", אמר בנט. "הפצצת מבנים ריקים מסכנת את הרתעת ישראל ומביאה עלינו את הטילים הבאים. אני נמצא הלילה עם תושבי עוטף עזה, ואעשה הכול כדי לא לאפשר לביזיון כזה לקרות. אין ולא יהיו אזרחים סוג ב' בישראל".

עוד בוואלה! NEWS:
תושב שדרות שביתו נפגע: "נכנסתי לחדר של הילד, וראיתי ראש נפץ"
חמאס הולך עם ומרגיש בלי: עזה וישראל לקראת מערכה חסרת טעם
לא יתקיימו לימודים באשקלון ובחוף אשקלון | הנחיות פיקוד העורף

נפתלי בנט מגיע לזירה בקיבוץ משמרת, 25 במרץ 2019. ראובן קסטרו
בנט בקיבוץ משמרת, היום/ראובן קסטרו

גם יו"ר האיחוד הלאומי בצלאל סמוטריץ' ביקש להזהיר מפני הפסקת אש. "זו תהיה כניעה לארגון טרור שתוביל רק לדחיית הסבב הבא בלי שחמאס הורתע", אמר. "רק אנחנו צריכים להחליט איך, כמה, מתי ובאילו תנאים תהיה הפסקת אש".

סמוטריץ' ביקר באשקלון יחד עם יו"ר איחוד הימין רפי פרץ, שם מנה "שלוש מכות חזקות טקטיות שהדרג המדיני צריך להנחות את צה"ל במטרה להנחית מכה חזקה ולא מידתית החמאס". לטענת סמוטריץ' יש לצמצם את תנאי הכליאה של אסירי חמאס בישראל למינימום ההכרחי, לשוב למדיניות הסיכולים הממוקדים, וכן להכביד בתקיפות מבנים בשטח הרצועה.

עוד באותו נושא

פגיעה בבית בשדרות אחרי מטח רקטות; חמאס: הושגה הפסקת אש

לכתבה המלאה
יו"ר סיעת האיחוד הלאומי ממפלגת איחוד מפלגות הימין, ח"כ בצלאל סמוטריץ' כעת בכנס "בוחרים צעירים" באוניברסיטת תל אביב.. קובי ריכטר/TPS, אתר רשמי
לצמצם את תנאי הכליאה. סמוטריץ'/אתר רשמי, קובי ריכטר/TPS

צה"ל תקף עשרות מטרות ברחבי הרצועה, בהם לשכתו של בכיר הארגון אסמאעיל הנייה, מטה סודי של המודיעין בארגון, המשרד לביטחון הפנים בעזה ומתחמים צבאיים רבים. התקיפות בוצעו בתגובה לפגיעת רקטה בבית במושב משמרת שבשרון, שגרמה לפציעת שבעה בני אדם. במקביל לתקיפות, החל מטח רקטות לעבר עוטף עזה שגרם להפעלת אזעקות צבע אדום. אחת מהרקטות פגעה בבית בשדרות, מבלי לגרום לנפגעים, ורקטה נוספת נחתה במועצה האזורית שער הנגב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully