וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כסיף התלונן נגד חזן, הליכוד דורש את חקירת גנץ | עדכוני הבחירות

כתבי וואלה! NEWS

27.3.2019 / 17:25

מועמד חד"ש-תע"ל הגיש תלונה בגין איומים מצד חבר הכנסת במהלך כנס במכללת ספיר. בליכוד הגישו ליועמ"ש דרישה לפתוח בחקירה פלילית נגד יו"ר כחול לבן לנוכח הממצאים של דוח מבקר המדינה. אלי ישי פרש מהמרוץ לכנסת. עדכונים שוטפים

עריכה: טל רזניק

ככל שמועד הבחירות מתקרב, רצף ההתרחשויות בזירה הפוליטית הולך ונעשה צפוף. מערכת וואלה! NEWS עוקבת מקרוב אחר ההתפתחויות השונות בדרך לקלפי. כל ההתבטאויות, המהלכים, האיחודים, המתקפות והתגובות של השחקנים המרכזיים ומטות המפלגות - במקום אחד.

מסע"ת כחול לבן בהובלת המועמד לראשות הממשלה בני גנץ, גני התערוכה, תל אביב 18 במרץ 2019. ראובן קסטרו
גנץ/ראובן קסטרו

17:24

ד"ר עופר כסיף, מועמד חד"ש-תע"ל לכנסת, הגיש תלונה במשטרה נגד ח"כ אורן חזן בגין איומים והטרדה מאיימת. התלונה הוגשה בעקבות התנפלות מילולית מצד חזן על כסיף במכללת ספיר. לטענת פרקליטו של כסיף, "חזן איים על כסיף וצעק עליו כי ימשיך לרדוף אותו כל הזמן ויגיע לביתו". (יואב איתיאל)

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

16:24

תנועת כחול לבן מסרה בתגובה לפרסום דוח מבקר המדינה שפורסם בנושא מערך הרכש במשטרת ישראל, כי "מדובר בדוח העוסק בהתנהלות המשטרה בכל הקשור למכרזים ופטור ממכרזים. בפעילותו של גנץ כיו"ר המימד החמישי לא נפל דופי". (טל שלו)

16:21

תנועת הליכוד הגישה ליועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, דרישה לפתוח מידית בחקירה פלילית נגד יו"ר כחול לבן בני גנץ. לטענת הליכוד, התלונה הוגשה לנוכח הממצאים העולים מדוח המבקר ומעלים חשד שגנץ התקשר באופן לא חוקי עם המפכ"ל לשעבר רוני אלשיך במסגרת ניהול חברת "הממד החמישי". (טל שלו)

הילולא רבא דצדיקייא 25 בדצמבר 2018. ראובן קסטרו
ישי/ראובן קסטרו

16:00

מבקר המדינה יוסף שפירא הקדיש חלק נכבד מהדוח שהתפרסם היום להתקשרות המשטרה עם חברת "הממד החמישי", שבראשה עמד יו"ר כחול לבן בני גנץ. המבקר מצא ליקויים בדרך שבה התנהלו היחסים בין החברה למשטרה, וטען לבעייתיות בקשר שנוצר בין השתיים.

בשנת 2016 הציעה החברה שבראשה עמד גנץ למשטרה לרכוש מערכת טכנולוגית בענייני מודיעין שאותה היא מפתחת. משרד מבקר המדינה בחן פרוטוקול מדיון בראשות המפכ"ל לשעבר בנושא ההתקשרות עם החברה שבראשה עמד גנץ, והמנכ"ל שלה - דורון כהן. הדיון עסק בבדיקת התאמת המערכת לצורכי המשטרה. לטענת מבקר המדינה, קיימת בעייתיות בהשתתפות הנציגים הבכירים של החברה בדיון, שכן היא בעלת עניין.

עוד נטען כי הייתה הסתברות לכך שהמשטרה תידרש לנהל משא ומתן לקראת התקשרות עם החברה. במצב דברים זה, כך לטענת המבקר, לא היה מקום לנוכחותם של נציגים בכירים מהחברה. (אבי אשכנזי)

15:58

יו"ר מרצ תמר זנדברג התייחסה בטוויטר להודעת האיחוד האירופי על אי ההכרה ברמת הגולן כשטח ישראלי. "מתנת הבחירות של טראמפ לביבי מתחילה לעלות לנו ביוקר. עכשיו האיחוד האירופי מבהיר עמדתו לגבי הגולן. למה היה צריך לעורר שדים מרבצם בנושא שממילא לא עומד על הפרק?", כתבה זנדברג. במקום הצהרות מיותרות על הגולן טראמפ צריך לפרסם את תכנית השלום שלו, כדי שכל מפלגה תוכל לה"תייחס. אבל שלום? וביבי? הס מלהזכיר". (מאיה הורודניצ'אנו)

15:20

יו"ר מפלגת יחד, אלי ישי, הודיע באופן סופי כי לא יתמודד בבחירות לכנסת ה-21. ישי, שעמד בעבר בראשות ש"ס, לא הצליח במהלך חודשי הקמפיין לעבור את אחוז החסימה. הוא הודיע על תמיכתו ביהדות התורה. (יקי אדמקר)

מסע"ת כחול לבן בהובלת המועמד לראשות הממשלה בני גנץ, גני התערוכה, תל אביב 18 במרץ 2019. ראובן קסטרו
אשכנזי/ראובן קסטרו

14:23

שר האוצר משה כחלון התייחס להודעת מדינות האיחוד האירופי בדבר "אי הכרתם בריבונות הישראלית ברמת הגולן", ואמר כי "לא נקבל הטפות מוסר מהאנשים שמחזיקים מעל המים את הכלכלה של משטר הטרור האיראני. ישראל לא תהיה בת ערובה של סרבניות השלום ומדינות ציר הרשע. שהעולם כולו ידע: רמת הגולן היא חלק בלתי נפרד מארץ ישראל וממדינת ישראל".

13:00

הרמטכ"ל לשעבר גבי אשכנזי מתח הבוקר (רביעי) ביקורת נגד מדיניות הממשלה בסוגיית עזה. הוא קרא "לגבות מחיר ולפגוע בפעילי טרור - ולא במבנים". אשכנזהי אף התייחס להזרמת הכסף לרצועה ואמר "אנחנו לא יכולים להיות יותר בני ערובה, אנחנו לא יכולים להגיב על מטח במט"ח". על הגבול הצפוני אמר: "זה לא מקרה שיש לנו שקט בגבול הלבנון. נסראללה שוקל את מחיר הפעולה, לא צריך להיות מומחה צבאי דגול. אחת הבעיות עם הרתעה היא שיום אחד היא נגמרת".

11:16

יו"ר העבודה, אבי גבאי תקף את ח"כ יאיר לפיד בכנס מעריב, והאשים אותו בזגזוג והטעיית הציבור. "אתה התחרפנת?", אמר גבאי. "הקמת ברית אחים עם בנט והבאת עלינו, בידיים שלך,  את ממשלת נתניהו. יאיר, יש גבול לשקרים, יש גבול לזגזוגים שלך". הוא אף האשים ב'שאיבת קולות' מהעבודה. "אתם אומרים בחדרים סגורים שתשבו עם נתניהו. לימדתם אותנו שיש הבדל בין דלת סגורה לדלת נעולה. אתה מזגזג ומטעה את הציבור".

08:36

שר האוצר משה כחלון אמר הבוקר (רביעי) כי "המצב שבו החמאס קובע מתי פותחים באש ומתי מסיימים אותה הוא בלתי מתקבל על הדעת". בריאיון ב"כאן ב'" הסביר כחלון כי יש צורך לקבל החלטה בנוגע להתנתקות מלאה ומחלטת מרצועת עזה. "מדובר ביישות טרור לכל דבר ועניין. אם לא נעשה את זה כמהלך אסטרטגי בלוחות זמנים מחייבים, נמשיך בסבבים הרבה מאוד זמן. צריך להתעלות מעל לשיקולים הטקטיים ולקבל החלטת מדיניות מתחייבת מהמציאות".

  • עוד באותו נושא:
  • בחירות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully