וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שקד הודיעה שלא תצטרף לממשלת גנץ: אמרר לו את החיים | עדכוני בחירות

שרת המשפטים הבהירה כי מפלגתה הימין החדש לא תשב בממשלתו של יו"ר כחול לבן. "צר לי על השמאל, אל תביאו בובות שמתחפשות לימין. שר הביטחון לשעבר האשים את הימין בחיזוק חמאס: "מטומטמים". עדכונים שוטפים

ככל שמועד הבחירות מתקרב, רצף ההתרחשויות בזירה הפוליטית הולך ונעשה צפוף. מערכת וואלה! NEWS עוקבת מקרוב אחר ההתפתחויות השונות בדרך לקלפי. כל ההתבטאויות, המהלכים, האיחודים, המתקפות והתגובות של השחקנים המרכזיים ומטות המפלגות - במקום אחד.

שרת המשפטים איילת שקד בכנס כלכלת ישראל 2050, 18 במרץ 2019. ששון תירם
"אל תביאו בובות". שקד/ששון תירם

11:15

שר הביטחון לשעבר תקף בחריפות את הממשלה בנוגע למדיניותה הביטחונית ועל הקיפאון במו"מ עם הפלסטינים. "אני אומר לימין - מטומטמים זה אתם הבאתם את חמאס לכפר סבא, לא השמאל", אמר בתקיפות במסגרת כנס "הארץ".

10:59

שרת המשפטים איילת שקד, מראשי הימין החדש, הבהירה הבוקר (חמישי) כי מפלגתה לא תשב בממשלה בראשותו של בני גנץ, יו"ר כחול לבן. "במקרה כזה, אשב באופוזיציה ואמרר לו את החיים", אמרה. "גוש הימין חזק מאוד. אולי יבוא יום והשמאל יציב אלטרנטיבה לימין, היום זה פשוט לא קורה". (יקי אדמקר)

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

08:24

עדינה בר שלום, יו"ר מפלגת "אחי ישראלי", הודיעה הבוקר (חמישי) על תמיכה בבחירות הקרובות במפלגת כולנו והעומד בראשה שר האוצר, משה כחלון. בר שלום, פעילה חברתית ובתו של הרב עובדיה יוסף, הסבירה כי היא מאמינה במפלגת כולנו ובדרכה החברתית. "השר משה כחלון הוא השר הכי חברתי שהיה אי פעם במדינה ישראל, ואני רואה עצמי מחויבת להצלחת כולנו בבחירות הקורובת וקוראת לכל חברי לתמוך במפלגה בבחירות לכנסת ה-21". (טל שלו ויניר יגנה)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully