וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אין רקע פוליטי": זורקת העגבניה לעבר נתניהו נחקרה - ושוחררה

3.4.2019 / 11:14

הצעירה בת ה-19 שתועדה כשהיא משליכה עגבניה לעבר פמליית רה"מ במהלך סיור בשוק התקווה בתל אביב שוחררה לאחר שהחקירה העלתה כי היא סובלת מהפרעה נפשית. "ברור לנו שאין לה דעה פוליטית כלשהי", אמר גורם במשטרה

צילום: אנשי הדממה, עריכה: תומר לוי

המשטרה עיכבה לחקירה ושחררה בתנאים מגבילים את הצעירה בת ה-19 משכונת הארגזים בתל אביב החשודה כי השליכה עגבניה לעבר פמליית ראש הממשלה בנימין נתניהו בעת שערך סיור בחירות אתמול בשוק התקווה בתל אביב.

הצעירה מוכרת למשטרה כמעורערת בנפשה, ולא הצליחה לתת הסבר מדוע עשתה את המעשה וככל הנראה היא לא הייתה מודעת על פי המשטרה למעשיה ולתוצאותיו. "היא לא עשתה את זה ממניעים פוליטיים, היא לא יודעת מי ומה בקטע הפוליטי. היא פשוט ישבה בחדר החקירות ולא ידעה להסביר למה עשתה את המעשה. היא סובלת ככל הנראה מבעיות פסיכוטיות קשות. ברור לנו שאין לה דעה פוליטית כלשהי והמניע הוא לא פוליטי בשום דרך", אמר גורם במשטרה.

ביבי ושרה בשוק התקוה. אתר רשמי
נתניהו בשוק התקווה ,אתמול/אתר רשמי

השוטרים צפו בשעות הלילה בצילום השלכת העגבנייה וזיהו מיד את האישה והגיעו לביתה בשכונת הארגזים. היא נחקרה במשך זמן בתחנת שכונות ולאחר שהשוטרים הבינו את הנסיבות שחררו אותה בתנאים.

יו"ר מפלגת כחול לבן בני גנץ גינה את זריקת העגבנייה וכתב אתמול כי "אני מגנה בכל תוקף את זריקת העגבניות על בנימין נתניהו בשוק התקווה. ישראל צריכה אחדות- לא אלימות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully