וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היסטריית מסרונים": הקרב בתחתית על הקולות בין כולנו וגשר

חמישה ימים לבחירות ובמפלגות הקטנות נלחמים על כל קול בדרך לכנסת. במסרון שהופץ מטעם כולנו נכתב כי "נמשך מעבר הקולות מאורלי לוי לכחלון". בגשר תקפו את שר האוצר: "אובדן העשתונות של כחלון מוביל אותו לפעולות תמוהות"

הודעות שהופצו מטעם מפלגת כולנו מטעם מפלגת כולנו. אתר רשמי
המסרון שפורסם מטעם מפלגת כולנו/אתר רשמי

מפלגת כולנו הפיצה היום (חמישי) מסרון ובו נכתב כי "נמשך מעבר הקולות מאורלי לוי לכחלון". עוד הוסיפו בהודעה כי תנועת האוהלים, ממובילות המאבק החברתי בשנות ה-70 וה-80, החליטה להסיר את תמיכתה במפלגת גשר בראשותה של אורלי לוי-אבקסיס. "בימים הקרובים צפויים מעברים דומים לחיזוק המפלגה החברתית-כלכלית היחידה בישראל, מפלגת כולנו בראשות שר האוצר משה כחלון", לשון המסרון.

בגשר כינו את ההודעה "היסטריית מסרונים". מטעם המפלגה נמסר כי "אובדן העשתונות של כחלון מוביל אותו לפעולות תמוהות שמביישות את עברו. הדבר היחיד שנטש אותנו אלו מיליארדי שקלים שנעלמו לתוך בורות הגרעון של כחלון. צר לנו על איש טוב שנכשל ואיבד את הבלמים האחרונים".

בחירות 2019 - סיקור מיוחד בוואלה! NEWS
ועדת הבחירות לש"ס: עצרו מבצע גיוס קולות תמורת אותיות בספר תורה
''השכן שלך ערבי'': תושבי ת"א התעוררו למאות מודעות חד"ש-תע"ל בדואר
גנץ: נתניהו ירד מהפסים, אנחנו לא נשב איתו - נחליף אותו

השר משה כחלון, בכינוס חגיגי של הצגת רשימת המפלגה לכנסת ה21. אלעד מלכה, אתר רשמי
זכה לתמיכת תנועת האוהלים. כחלון/אתר רשמי, אלעד מלכה

"ישראל חייבת מפלגה חברתית חזקה בממשלה. גשר לא עוברת את אחוז החסימה ולכן החלטנו להתגייס ולתמוך במפלגת כולנו בראשות משה כחלון", אמר ימין סוויסה, מראשי תנועת האוהלים. יחד עם חברו יעקב יונה הם קראו לציבור להביע את תמיכתו במפלגת כולנו.

אתמול תקפה לוי את כחלון גם על רקע מתווה הגז, ואמר כי "מאחורינו אין טייקונים ובעלי אינטרסים. אנחנו נלחמים למען טובתו של הציבור. לכן אני נלחמתי נגד מתווה הגז השערורייתי. אותו שר שהבטיח להילחם במונופולים, יום אחרי הבחירות התחיל לדאוג לחבריו הפרטיים והעשירים. ואלה לא חברים שהוא הכיר בילדות שלו באולגה. אלה חברויות שנוצרו בהיותו איש ציבור".

כחלון ערך היום כנס בבאר שבע, שם תקף מפלגות ימין קטנות נוספות, ואמר כי "פייגלין אומר שאין צורך בקצבאות ילדים, ואין צורך באחריות חברתית. אני מציע לכם להאמין לו". את בנט תקף על כך שהוא מתמקד בסוגיה הביטחונית ואמר כי "אני איש המחנה הלאומי, אבל יש גם את עם ישראל. צריך תשתיות גם בדימונה, ירוחם, באר שבע, נתיבות ושדרות. הם אומרים את זה בגלוי שהם הולכים לפגוע בשכבות החלשות".

עוד באותו נושא

סקר וואלה! NEWS | פחות משבוע לבחירות: גוש המרכז-שמאל מתחזק

לכתבה המלאה
אורלי לוי אבוקסיס, מסעדת הקנטה, ת"א 22 בינואר 2019 (לאייטם של דנה ירקצי - בחירות). ראובן קסטרו
"היסטריית מסרונים". לוי-אבקסיס/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully