וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אג'א פרייד צ'יקן: התשובה העכואית ל-KFC

29.4.2019 / 12:36

בעכו העתיקה, העיר שנחשבת לאחת מבירות החומוס של ישראל, נפתחה בשבועות האחרונים ג'אג'א פרייד צ'יקן, התשובה העכואית ל-KFC, המציעה מגוון ארוחות עוף מטוגן בציפוי פריך, בניסיון להביא אלטרנטיבה חדשה לעיר

עוף מטוגן. ג'סאן קשאש,
ארוחת עוף מטוגן משפחתית/ג'סאן קשאש

עכו העתיקה הפכה בשנים האחרונות למיני יעד קולינרי, היא ידועה במסעדות הדגים שלה בנמל ובמסעדות החומוס שלה באזור השוק. וזה באמת הסגנון הקולינרי הנפוץ בעיר העתיקה, אוכל ערבי גלילי, ים תיכוני, עם חריגות קלות, כמו מסעדת מרקטו האיטלקית בבזאר הטורקי, שריד אחרון כמעט לניסיון להפוך את הבזאר הטורקי לבזאר קולינרי משגשג.

לפני כמה חודשים, ביוזמה ערבית יהודית משולבת, נפתחה מסעדת ROOTS במצודה, גם היא שומרת על הקו ומציעה מטבח לבנטיני. אבל הסטטוס קוו הזה מתחיל לזגזג. לפני כמעט שנה נפתחה בכניסה לשוק מסעדת פאסט פוד- סול בורגר, שמציעה המבורגרים וכריכים של בשר בהגשה מהירה ומיתוג מגניב. לא משהו שנראה לפני זה באזור שבו חומוס סווהילה ושיפודי מובארשם הם השליטים הבלתי מעורערים. עכשיו, אל סול בורגר מצטרף מקום חדש שמזרים דם חדש ועדכני אל תוך חומות העיר העתיקה.

עוף מטוגן. ג'סאן קשאש,
עוף מטוגן ואורז/ג'סאן קשאש

ג'אג'א היא מזללת עוף מטוגן שנפתחה לפני כחודש ברחוב סאלח א דין, הציר המרכזי שמוביל אל העיר העתיקה מצפון. את ג'אג'א הקימו שלושה שותפים, מישל גירייס, מחמוד אבו חמיד ואשרף עאמר, שלושתם מגיעים מעסקי המזון אבל מכיוונים שונים, ולשלושתם היה חזון להביא אל העיר העתיקה מסעדה עדכנית שתהווה אלטרנטיבה מודרנית למוסדות המוכרים של העיר.

ג'אג'א היא מסעדה בסגנון KFC, המציעה מגוון ארוחות עוף מטוגן בציפוי פריך ממתכון ייחודי עם תערובת תיבול תוצרת בית. יש ארוחות של עוף עם עצם או של אצבעות עוף קריספיות, ויש גם כנפיים כמובן. הכל מגיע במגוון גדלים, החל מאישי (2, 3 או 5 חלקים ב-32-49 שקלים) ועד למשפחתי (עד 25 יחידות ב-185 שקלים), עם תוספות כמו צ'יפס, אורז, סלט קולסלאו או פירה, והכל מגיע בכלים חמודים וממותגים.

עוד באותו נושא

לוקס: החיפאית המגניבה

לכתבה המלאה
עוף מטוגן. ג'סאן קשאש,
כמו KFC אבל אחר/ג'סאן קשאש

אם בכל זאת אתם לא בכיוון של עוף מטוגן, אתם יכולים גם ליהנות מצ'יקן בורגר חריף (38 שקלים) שאפשר להכפיל בגודל (49 שקלים), או בגט עם חזה עוף וסלטים (38 שקלים), טורטיות עוף בשתי גרסאות (26-31 שקלים) או כמובן, סלטים של עוף כמו סלט קיסר (38 שקלים) או סלט עוף ברביקיו (54 שקלים).

את חלל המסעדה הגדול עיצבו בהרבה תשומת לב עם דגש על חזות אמריקאית מדליקה, לוגו התרנגול החמוד של ג'אג'א מתנוסס בכל מקום, והסלוגן של ג'אג'א Eat it our way מבקש להזכיר בכל פינה שכאן עושים דברים בדרך מיוחדת ולא בניסיון להעתיק מאף אחד. בהמשך מתכוונים שלושת השותפים לחרוג קצת מהקו המובהק של העוף ולהציע עוד כמה דברים מעניינים.

ג'אג'א, סלאח א דין 15 עכו, 04-9070770, שעות הפעילות בתקופת ההרצה 18:00-23:00, אבל בחודש מאי הוא חודש הרמאדן יורחבו שעות הפעילות ל-16:00-00:00

עוף מטוגן. ג'סאן קשאש,
ממותג ומגניב/ג'סאן קשאש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully