וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנץ תקף את נתניהו: "הולכים לבחירות בגלל מבצר משפטי"

יו"ר כחול לבן מתח ביקורת נגד נתניהו, על שבחר להוביל להצעת חוק לפיזור הכנסת ולא להשיב את המנדט לנשיא כשכשלו המגעים להרכבת הקואליציה. "במקום להשקיע את מאות המיליונים בבתי החולים - המדינה חוזרת לטירוף". זנדברג: אקרא לעבודה לריצה משותפת בבחירות

.

יו"ר כחול לבן בני גנץ תקף בחריפות הלילה (חמישי) את ראש הממשלה בנימין נתניהו, על כך שקידם את הצעת החוק לפיזור הכנסת, ולא החזיר את המנדט לידי נשיא המדינה ראובן ריבלין משכשלו מאמציו להקים קואליציה. "כל דבר זה להטוט", אמר גנץ. "מפעילים סעיפים בחוק, מפזרים את הכנסת ותוקפים את התהליך. המדינה חוזרת לשלושה חודשים מטורפים".

גנץ אף מחה על בזבוז הכספים הרב שצפוי בעקבות ההליכה לבחירות חדשות תוך פחות משלושה חודשים לאחר הבחירות הקודמות. "במקום שמאות מיליוני שקלים יושקעו בבתי החולים ויוקצו לטובת סיוע לקשישים ולניצולי שואה, הם יושקעו פעם נוספת בבחירות שיביאו אותנו לאותנו מקום. כל זה קרוה בגלל שתי מילים בלבד - מבצר משפטי - שום סיבה אחרת - הכל בגלל מסמר קטן".

הולכים לבחירות - סיקור מיוחד בוואלה! NEWS:
אין ממשלה - ישראל הולכת לבחירות: הכנסת ה-21 אישרה את פיזורה
נתניהו תקף: "ליברמן חלק מגוש השמאל, הוליך שולל את הבוחרים"
ליברמן: "הליכוד נכנע לחרדים"; יהדות התורה: "תירוץ מקומם"

ח"כ בני גנץ ,מליאת הכנסת, 29 במאי 2019. ראובן קסטרו
"מבצר משפטי". גנץ בכנסת, אתמול/ראובן קסטרו

הדיון בכנסת בנוגע לאישור הצעת החוק לפיזורה בקריאה שנייה ושלישית ארך כ-12 שעות, ובמהלכו שטחו טיעונים הן נציגים מהמפלגות הממליצות וכן נציגים מהמפלגות האופוזיציה לכאורה, בהן כחול לבן, העבודה ומרצ. במהלך היום נודע כי נתניהו הציע ליו"ר העבודה אבי גבאי ולמפלגתו להצטרף לקואליציה בתמורה לשורה של תפקידים בכירים, אולם בעבודה החליטו לדחות את ההצעה.

עוד באותו נושא

כשנושא הכלים מאס לשרת: הבחירות פתחו את הצהר לנקמת ליברמן

לכתבה המלאה
ח"כ תמר זנדברג ומאיר כהן מליאת הכנסת, 29 במאי 2019. ראובן קסטרו
תמר זנדברג במליאה, אתמול/ראובן קסטרו

זמן קצר לאחר שההצעה לפיזור הכנסת אושרה, יו"ר מרצ תמר זנדברג שבה על קריאתה ממערכת הבחירות לריצה משותפת של מפלגתה עם מפלגת העבודה. "בבוקר אפנה למפלגת העבודה להיכנס לשיחות לקראת ריצה משותפת בבחירות", אמרה זמן קצר לאחר ההצבעה. "צו השעה הוא גוש שמאל גדול ומשמעותי לצדו של מרכז".

אינפו לו"ז בחירות. עיבוד תמונה
אינפו לו"ז בחירות/עיבוד תמונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully